bf0cc1ef-dd23-478c-b854-418266b29a90

חני מרגי בפרוייקט מתלבשים לחג

אושיית האינסטגרם חני מרגי מדגמנת לוקים לתקופת החגים, שמלות אופנתיות שאפשר לרכוש גם באונליין, מה שחוסך לה זמן בהכנות לחג // סטייל

כולנו אוהבות להשקיע במראה שלנו לכבוד שבת וחג. אנו רוכשות את מיטב המחלצות שהחנויות מציעות, מתאימות נעליים, מתאפרות, ובאופן כללי מעבירות פרק זמן נכבד מול המראה. רגע לפני שמחת תורה, מה סגנון הלבוש לבית הכנסת ולארוחות חג.

נעים מאד, חני מרגי, עוסקת ביחסי ציבור דיגיטליים, משפיענית ברשתות החברתיות 

חני מרגי, נשואה ואמא ל-4, בחודש האחרון זו הייתה תקופה עמוסה ומבורכת בין קמפיינים לעסקים ובין פרסומי ערב חג בעמוד האישי שלה, ואיך אפשר שלא לשלב את מרכז העניינים הבית והילדים. בתקופת החגים כשצריך להתלבש ולהתארח או במקביל לארח בבית, חני אוהבת להתלבש בסטייל ובהתאם להלביש את הילדים.
ספרי לנו סוד קטן על המגבלות שלך בתקופת החגים, לעשות הכול וכמובן גם להראות מושלם.
בערב חג כשעסוקים צריך לדעת לנצל את הזמן והיא לא מוותרת גם כשהיא ממש עייפה. אז נכון אפשר להזמין אופנה באונליין כך שזה ממש עוזר לה. וחוסך הרבה כאבי ראש.
סגנון לבוש מוקפד תמיד, בעלת סטייל מותאם.
לסוכות, בחרתי שמלת טווינסט מהקולקציה של CB. הרגשתי קייט מידלטון ליום אחד, כמה סטייל יש בחליפות, משהוא חוזר ומערנן למתלחה של סתיו חורף שמביא איתו משהוא אחר, שונה ומעניין יותר מהשמלות שלבשנו עד היום.
כמובן שסטייל מאוד חשוב לה ולכן היא משתפת את העוקבות שלה באינסטגרם אחרי רכישות חשובות וטובות לה ולילדים, כייף לשתף את העוקבות במבצעים והנחות שכולם יכולים לחגוג כשתקופת החגים כל כך יקרה.
כשאת מתארחת?
כשאני מתארחת אני אוהבת ללבוש לוק מוקפד חגיגי ונעל עקב, כשאני בבית הכי נח לי ללבוש שמלה מקסי אלגנטית שנוח לי להגיש אוכל ולשבת איתה בכיף
חני שיתפה אותנו בפרטי לבוש מותאמים לחג:
גם את השולחן שלי אני אוהבת להלביש ולהשקיע בו וכמובן אי אפשר בלי תמונה טובה לרשתות החברתיות.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים