28c3cb42-f246-4cdf-a86b-46ba8e1f78a4

שבוע האופנה בניו יורק והמותג מוסקינו שהביא השנה משהוא אחר

מותג העל שהפך דוגמנית נכה לפרזנטורית, הטרנד שנראה על הבמה, הישראליות כבשו את המסלולים, כל מה שצריך לדעת על שבוע האופנה ניו יורק

שבוע האופנה בניו יורק, שנפתח ב-8 בספטמבר, הביא איתו לא מעט רגעים זוהרים, למרות שכבר שנים הוא נחשב לשבוע האופנה המנומנם מבין הארבעה המובילים (יחד עם פריז, לונדון ומילאנו). אווירת הפוסט קורונה (מאומתת או לא) והעובדה שהשורות הראשונות שוב התמלאו במוזמנים, החזירו את תחושת החגיגיות למסלול. הנה כמה רגעים ששווה במיוחד לזכור:

שמחנו לגלות ששילוב דוגמניות שאינן ״נורמטיביות״, הוא כבר מזמן לא עוד גימיק שנועד למשוך תשומת לב אינסטגרמית, אלא דוגמנות לגיטימית לחלוטין. וכך עלתה למסלול הדוגמנית ארון פיליפ בת ה-20, שחיה עם שיתוק מוחין, והפציעה על המסלול כדוגמנית הראשונה על כסא גלגלים בתצוגת אופנה של מותג על. פיליפ מיוצגת בסוכנות community new york ונבחרה לפנים של מוסקינו לקמפיין חורף 2021-22.

אופנת הרחוב עושה קאמבק לא שטפונות אימתניים ולא מגפה עולמית, מנעו הפעם מהמוזמנים להגיע פיזית (!) לתצוגות שבוע האופנה בניו יורק, ובכך ביטלו את התחזיות האפוקליפטיות, שניבאו בעבר שהקורונה תבסס לנצח תצוגות וירטואליות עם דוגמניות וירטואליות, שיועברו אלינו דרך המסך בעודנו רובצות במיטה. בינתיים זה לא קרה. הרחובות התמלאו שוב באנשים אופנתיים, ומה שהם מביאים איתם הרי לא פחות חשוב ממה שקורה בתוך האולמות.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים