Breast,Cancer,Awareness,Symbol,To,Promote,In,October,Month,Campaign

שמים קץ לסרטן השד עבור כולם

קמפיין קבוצת החברות אסתי לאודר להגברת המודעות לסרטן השד יוצא לדרך בכל העולם זו השנה ה-29 תחת הסיסמה: יחד נאיץ את ההתקדמות לעתיד שוויוני ויפה יותר עבור קהילת חולי סרטן השד וכל בני האדם // It’s #TimeToEndBreastCancer

לקראת חודש המודעות מושקים מוצרי טיפוח ואיפור ייעודיים של המותגים אסתי לאודר, קליניק ובובי בראון. 30% מהסכום שייאסף ממכירתם ייתרם במלואו לאגודה למלחמה בסרטן

כבר  75 שנה שקבוצת החברות אסתי לאודר פועלת בעולם בהשראת יופי וערכים תוך שימת דגש על פעילות למען הקהילה. הקמפיין של הקבוצה להגברת המודעות לסרטן השד, שהושק ב- 1992 בארה"ב, ממנף מדי שנה את עוצמת כל המותגים על מנת לחולל שינוי לטובה בקהילה העולמית של סרטן השד. השנה , שמים קץ לסרטן השד עבור כולן.ם, במטרה ליצור עולם ללא סרטן השד.

הקמפיין בישראל הינו חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר שיזמה לפני 29 שנה הגב' אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה נשואה לבנה של הגב' אסתי לאודר. אוולין היתה שותפה ליצירת הסרט הוורוד, הכל כך מזוהה עם חודש המודעות עד היום ואף הקימה את הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF). 

כיום פועל הקמפיין ביותר מ-70 מדינות ובאמצעותו גויסו עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרויקטים של מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות ובכלל זה בישראל.

כמדי שנה, כחלק מהקמפיין, משיקה קבוצת החברות אסתי לאודר מוצרי טיפוח ואיפור, ש- 30% מהסכום שייאסף ממכירתם בישראל יועבר לאגודה למלחמה בסרטן, להעלאת המודעות בנושא:

אסתי לאודר מהדורה מוגבלת של הסרום האייקוני – Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 

מהדורה מוגבלת של הדור הבא של סרום Advanced Night Repair , המיועד לתיקון עור הפנים באופן נראה לעין והשבת הנעורים. סרום עתיר ביצועים, שנוצר בהשראת מחקרים פורצי דרך,  שיימכר השנה בתוספת שרוול ורוד במהדורה מוגבלת. הטכנולוגיה הבלעדית והרב-ממדית של הסרום רותמת לשירותה את כוחות השיקום של שעות הלילה בכדי להאיץ התחדשות ניכרת לעין של העור. הסרום פועל יום וליל כדי לסייע לעור למקסם את קצב ההתיקון וההגנה הטבעי שלו. הוא חודר במהירות לעומק העור ומצמצם את מראה סימני ההזדקנות הרבים שנגרמים מגורמים חיצוניים של החיים המודרניים. העור נראה חלק יותר, צעיר יותר, זוהר יותר ובעל גוון אחיד. 

תכולה: 50 מ"ל

מחיר: 500 ₪. 30% מהסכום שייאסף מהמכירה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר האונליין www.esteelauder.co.il

 

קליניק- מהדורה מוגבלת של תחליב לחות Dramatically Different Moisturizing Lotion

תחליב Dramatically Different Moisturizing Lotion +  משלב לחות ליום שלם עם מרכיבים לחיזוק העור, המסייעים לעור להיראות צעיר יותר למשך זמן רב יותר. השנה אנו מציעים את תכשיר הלחות האייקוני שלנו בבקבוק ורוד עם מחזיק מפתחות ורוד במהדורה מוגבלת כתמיכה במחויבות של המותג קליניק לקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד. 

תכולה: 200 מ"ל

מחיר: 299 ₪.30% מהסכום שייאסף מהמכירה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג בחנויות קליניק בקניון TLV וקניון הזהב ובאתר האונליין www.clinique.co.il

בובי בראון- Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo  – צמד גלוסים רוויי לחות ושמנים בשני גוונים של וורוד עוצמתי

Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss   שני גלוסים רוויי לחויות ושמנים בגוונים Love Letter ו-New Romantic. לא דביקים, מרווים את השפתייים ובוהקים להפליא, הם מחליקים על השפתיים ומעניקים להן פרץ צבע במקביל לתחושה נעימה ונוחה. מכילים שמנים בוטניים עתירי מרכיבים לחותיים.

מחיר: 155 ₪. 30% מהסכום שייאסף מהמכירה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג ברשת חנויות בובי בראון ןבאתר האונליין www.bobbibrown.co.il

רשת Laline, הרשת הבינלאומית, לטיפוח הגוף והנפש, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה, משיקה תיק בד 100% כותנה בשילוב סרט ורוד ותג הכולל מידע אודות שגרת הבדיקות המומלצת לנשים (אותו ניתן להסיר ולשמור בארנק) שיזכיר לנו ללכת להיבדק. גילוי מוקדם מציל חיים. זו השנה ה-12 שהרשת בוחרת לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", ומשיקה מוצר ייעודי שיעזור בהעלאת המודעות למחלה ולחשיבות הגילוי המוקדם שלה, כאשר 50% מהרווחים יועברו לעמותה.

מחיר: 19.90 שקלים. 50% מהרווחים ייתרמו לעמותת "אחת מתשע".

בית המותגים האקולוגיים אורגניקזון יערוך פרויקט תרומה סביב המוצרים הוורודים

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, המתקיים מדי שנה בחודש אוקטובר, חברת אורגניקזון המתמחה ביבוא ושיווק מותגים אורגניים וטבעיים, נרתמת לפעילות בנושא, במטרה לעורר מודעות וגיוס תרומות לעמותת אחת מתשע. הפעילות תערך באתר "בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה",  במהלך חודש אוקטובר, במסגרתו יעוצב האתר מחדש, בצבע ורוד, ויציע פעילות חד פעמית על 12 מוצרים ורודים במסגרתו  10% מהמכירות יעברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע" –המסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן, מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. מוצרים הוורודים המששתפים בפרוייקט התרומה כוללים את  מותג הטיפוח : ecoLove שמפו טבעי, מרכך טבעי, סבון גוף טבעי, סבון שמן זית אורגני, קרם ידיים, קרם גוף לעור יבש. כמו כן  סוכריות אורגניות בטעם פירות אדומים, מגן תחתון באריזה אישית, תחבושת עבה עם כנפיים, כיס נשנושים, מברשת שיניים מבמבוק ועוד. 

לדברי שרונה רומנו לזר, מנכ"לית בית המותגים אורגניקזון המפעילה את אתר בשבילנו: "כחברה נשית המתמחה בייבוא ושיווק מותגים אקולגיים, טבעיים וידידותיים לסביבה, אנו נושאות דגל חברתי ורואות חשיבות רבה בחודש המודעות לסרטן השד ולגילוי מוקדם הנחשב כמציל חיים. לדבריה: "מידי שנה מאובחנות בישראל מעלה מ- 5,000 נשים ואנו ניקח חלק בפעילות זו במטרה לעורר מודעות ולגייס תרומה לעמותה הפועלת בנושא". "בשבילנו" היא חנות אקולוגית שקמה במטרה לתת פתרון לאנשים המעדיפים להשתמש במוצרים ידידותיים בבעלות אשת העסקים שרונה רומנו לזר והיא  הוקמה במטרה להנגיש לשוק הישראלי מותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה, תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים וחברתיים.

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים