מגף צבאי | אתר Pixabay

המגפונים שיעשו לכם את החורף

מחפשת את המגף שראית בעונה קודמת? מחפשת מגפון שיתאים לעבודה? כל התשובות בכתבה

תמיד אזכור את מאיה הלר סטיליסטית אופנה שטענה באוזני בלהט, מגפיים תמיד יחמיאו לכל אישה, בין אם היא גבוהה נמוכה, מלאה, או רזה.. הן משתלבות בכל לוק, עם חצאית ג'ינס יומיומית, עם שמלות מקסי, שמלות רחבות. הסתיו כאן, עלי השלכת מתחילים להציץ בין הבלטות במדרכה, ואני כבר חושבת על זוגות המגפיים שמחכות לי בארון, ורצה להציץ בקולקציות החדשות. המגפונים פריט הלבוש שתמיד ישאר באופנה. מגפי עור, מגפי גשם, מגפי זמש, מגפונים קצרים וארוכים, עכשיו זה זמן המגפיים.

האם מגפיים שהיו טרנדים בעונה הקודמת יוצגו שוב בשנה זו? כמה פעמים את מחפשת מגף שראית בשנה שעברה, חמדת אותו ולא קנית מסיבות שונות, אז הנה החדשות הטובות, גם בקולקציות החדשות תמצאו רשתות שישלבו את הזוגות שהיו להיט בעונה הקודמת.

מגפון הבוקרים זוכה לעדנה מחודשת ברשת ווישוז לדוגמא, הם חלק בלתי נפרד מקולקציית החורף: "השנה זה יהיה טרנדי, אצלנו המראה קלאסי ללא אבזמים, נקי, מתאים להליכה, ליום ולערב. מדובר בעורות זמש שמגיעים מאיטליה מפעל הכי טוב בעולם בשם "מסטרטו", משתמשים ברפידות של ממורי פורם (רפידה זוכרת כף רגל, מעניק התאמה מושלמת לכף רגיל). אנחנו דוגלים במראה אופנתי מבלי להתפשר על  נוחות מטורפת!"

גולת הכותרת של העונה ברשת גלי היא קולקציית המיליטרי במראה צבאי הכוללת שפע רחב של מגפונים עם שרוכים וללא שרוכים בהשראת המראה הצבאי, בין הפריטים: מגפונים שחורים עם שרוכים אדומים, מגפונים צבאיים בצבע חום אדמה עם שרוכים, גימורי לכה משולבים בגימורי מאט, מגפונים בצבע לבן עם שרוכים קונטרסטיים בשחור, שטוחים או עם עקבים עד 5 ס"מ  ועוד

אין לנו ספק כי בימים הקרובים רשתות האופנה יפציצו עם מגפונים מגפונים לימים קרירים ,ומגפיים עד לאורך ברך לימי החורף. עושר הסגנונות,  מגוון ענק הנותן מענה לכל אחת. דוגמאות וסגנונות רק תבואי ותבחרי.

הצבעוניות המאפיינת את העונה:  גווני החום על כל הקשת שלהם,  כסף, וורוד מטאלי, וכמובן השחור הקלאסי.

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים