KID

שחקו נא – משחקים אותה / אילה פיק

מי יעשה לי בייביסיטר בשבת כשהילדים בבית מרוטים מחודש של סגר?

מי ישמרטף לי בחג כשאסור להדליק מחשב?

בא לי לצרוח בסגר שבין הקירות, וגם אם תנסו לשכנע אותי שכיף יהיה להחליף אווירה בסוכה – זה מחזיק מעמד לחמש דקות. הילדים המשועממים עוברים מלטפס על הקירות בבית, ללטפס על קירות הסוכה.

הם חיסלו את כל הממתקים בארון, עברו לחבל גם במאגר השוקולד הסודי שלי והיום לא נגמר… רק אני נגמרתי מלהעסיק אותם, ובאמת שניסיתי. אפילו הקראתי שלושה סיפורים עד שנמאס להם.

הנס הפרטי שלי היה חברה שמשכה אותי לחנות משחקים והכירה לי את העולם של 'שחק נא' עולם המשחקים המופלא של החברה. להסתובב בחנות משחקים שווה יותר מלהסתובב בחנות ממתקים, תאמינו לי, ואפילו הילדים שלי הסכימו. משם הם לא יצאו למרפאת השיניים.

אם אנחנו לא מגיעים לחנות המשחקים – החנות מגיעה אלינו. הביקור באתר של חנות משחקים העלה לכולנו את המורל. ישבנו עם הילדים וחיפשנו המלצות למשחק מוצלח. אם יילך – כך החלטתי – נקנה עוד.

הפול נפל על לוטי קרוטי – משחק שחברה המליצה לי בכל לב. הייתי קצת ספקנית, כי דברים כאלה הם עניין של טעם. אבל כשהמשחק הגיע אלינו – הופתעתי בגדול!

שבת אחרי הסעודה, זה הזמן בו הילדים מתחילים קצת לקפוץ על המיטות, קצת להעיף כריות, ובעיקר לשגע אותי. שלפתי את המשחק ותוך כמה דקות החליפו ריכוז ופרצי צחוק את ההשתוללות הקבועה. הילדים השתעשעו בתחרות עם הארנבים, מי יגיע ראשון לגזר. הם סובבו את הגזר לפי הכרטיסים המצורפים והתחילו לטפס ליעד, ופתאום נופלים בבורות ומתגלגלים מצחוק.

לא האמנתי ששלושה ילדים בגילאי ארבע עד תשע יהיו כך מרוכזים ומשחקים ביחד, עד שיכולתי להספיק לעבור על כל העיתון בשקט, בלי שהם ימרטו אותי.

אחרי שראיתי שהולך אצלנו המשחקים, יצאתי לחפש משחקים נוספים. הפעם התפרענו, כי רצינו לחדש את מלאי המשחקים לקראת החגים והסגר, שיהיה מגוון ונעים ושקט. קנינו פאזל תלת מידי, 'המבוך הקסום', 'תפוס ת'חתול' לבן הבכור ואפילו השקענו ב'לינקס' (דמוי פאזל ומשחק זיכרון משודרג 36 חלקים, 70 חלקים). לא יאומן איזו הנאה שואבים הילדים מהמשחקים!

הם למדו שיתוף פעולה פורה מהו. קומוניקציה חברתית טובה, יכולת איפוק, הבנה שפעם אני מנצח ופעם אחי. דמיון, מעוף, יצירתיות, מוטוריקה עדינה עם חלקי הפאזל ועוד כמה דברים טובים.

אגב, הצצה מאחורי קופסאות המשחקים השווים מגלה שמי שעומד מאחורי ייבוא המשחקים האיכותיים שיש להם ערך מוסף, היא חברת 'שחק נא' צעצועים. 'שחק נא' היא חלק בלתי נפרד מכל משחק מובחר ואיכותי, שמביא שעת הנאה, ערכים ויכולות. 'שחק נא' היא אחת החברות הוותיקות ביותר בארץ לייבוא צעצועים ומשחקים ופועלת מעל חמישים שנה בתחום והיא אחראית לייבוא בלעדי של מגוון גדול של מותגי משחקים בינלאומיים, המובילים והפופולריים ביותר בעולם, נכסי צאן וברזל אמיתיים כמו חברת  Ravensburger  האיטלקית, חברת המשחקים השנייה בעולם; EDUCA; Thinkfun  ועוד.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים