שבעו האופנה תל אביב משכית צילום: אבי ולדמן

"שבוע האופנה הישראלי יוצא לדרך, בהנחיית בר רפאלי

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייפ ובשיתוף רשת 13 ייערך השנה בסימן הקיימות מתוך החיבור לעולם של ימינו, לעתיד של כולנו, ולעתיד של עולם האופנה, ויתקיים במתכונת מיוחדת, עם תצוגות שיצולמו מראש ויעברו בשדיור. בין המעצבים: דרור קונטנטו, ויוי בלאיש ואלון ליבנה

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" ו"רשת 13" יוצא לדרך בשיתוף פעולה ראשון מסוגו ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייפ, וייערך השנה בחול המועד פסח, החל מה-28 במרץ ועד ה-1 באפריל, יחד עם למעלה מ- 40 מעצבי האופנה המובילים בישראל. השנה, שבוע האופנה המציין עשור לקיומו, ייערך בסימן הקיימות ובשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, שותפים משמעותיים ומובילים המהווים חלק בלתי נפרד מהמהפכה בתחום האופנה המתרחשת בימים אלו.

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021"  ישודר על מסך הטלוויזיה של "רשת 13" המעניקה את הבמה הגדולה, הטובה והמכובדת ביותר למעצבי האופנה ויתקיים בשיתוף ערוץ האופנה הישראלי ב- HOT וב- yes .

שיתוף הפעולה עם 13spotv מבית רשת 13, יאפשר למעצבי האופנה לקבל חשיפה חסרת תקדים וצופי הטלוויזיה יזכו לקחת חלק ולשבת "בשורה הראשונה" בתצוגות המובילות בישראל.

במסגרת שבוע האופנה ישודר ערב הגאלה החגיגי ובמשך ארבעה ימים ישודרו ב"רשת 13" תצוגות האופנה במסגרתן יוצגו קולקציות חדשות בעלות אג'נדה סביבתית וחברתית, בשיתוף קורנית דיגיטל.

חברת קורנית דיגיטל, חברה ישראלית בינ"ל מובילת שוק ומהפכה בתעשיית האופנה, מספקת פתרונות דיגיטליים חדשניים לייצור טקסטיל. החברה מתמקדת בייצור בר קיימא On-demand. טכנולוגיית החברה עונה לדרישה ההולכת וגוברת לקניות באון ליין ולרצון של כל אחד לבטא את עצמו ואת הייחודיות שבו, באמצעות לבוש.

שבוע האופנה תל אביב שחר אבנט צילום: גיל חיון

כיום, תעשיית הטקסטיל הינה התעשייה השנייה המזהמת ביותר בעולם. קורנית דיגיטל, מאפשרת מעבר משיטות ייצור אנלוגיות ומזהמות לעבר ייצור דיגיטלי וידידותי לסביבה.

מבין לקוחותיה של החברה, החברות המובילות בעולם כגון אמזון ואדידס. הפתרונות שמציעה החברה, משמשים את המותגים המובילים בעולם, ביניהם: נייק, לולו למון, ורסצ'ה ועוד.  חברת קורנית נסחרת בנסד"ק ובעלת שווי של כ-4 מיליארד דולר.

"אנחנו גאים לשתף פעולה עם שבוע האופנה בתל אביב. קורנית חברה בינלאומית וגאווה ישראלית וכיום מושכת את תשומת הלב של המותגים המובילים בעולם העושים בימים אלו, טרנספורציה לייצור על פי דרישה מתוך אחריות לסביבה ולחברה." אמר רונן סמואל. מנכ"ל חברת קורנית דיגיטל.

"אנחנו מאד נרגשים לקחת חלק בשבוע האופנה. זוהי הזדמנות לחגוג את השונות בחברה על כל גווניה ולאפשר לאוהבי האופנה ולכל אחת ואחד מאיתנו להביע את האישיות והייחודיות שלנו באמצעות הבגדים שאנו לובשים. אני מאמין כי שבוע האופנה הוא פלטפורמה ייחודית להנחלת ערכים מהותיים של ביטוי עצמי וסובלנות, ושל אחריות סביבתית. אנו בקורנית דיגיטל נושאים את דגל מהפכת המעבר לייצור דיגטלי של אופנה on-demand ומאמינים כי זו התשובה האמיתית שתאפשר לתעשיית האופנה להקנות ביטוי עצמי באמצעות פריצת גבולות של יצירתיות ולהפוך לתעשייה ירוקה באופן אמיתי וגורף." אמר עמר קולקה. סמנכ"ל השיווק של חברת קורנית דיגיטל.

לרגל שבוע האופנה יוקם מתחם FASHION  באתר הדיגיטל של רשת, אשר יהווה בימה מרכזית לכל המידע החדשות והמתרחש בשבוע האופנה.

מוטי רייפ, יזם שבוע האופנה תל אביב אמר היום:  "אני גאה ונרגש להכריז על "שבוע האופנה קורנית תל אביב "  לשנת 2021, השמיני בישראל – עשור לשבוע האופנה. לראשונה, בהתאמה לרוח התקופה, אנו חוברים לערוץ המדיה המרכזי והמוביל – "רשת 13", וכל תצוגות האופנה ישודרו על מסך הטלוויזיה לכל בית בישראל ב"רשת 13".

אנחנו נרגשים מהשותפות החדשה עם קורנית דיגיטל אשר מביאה את הטכנולוגיה החדשנית ביותר לחזית הייצור של האופנה. הטכנולוגיה של קורנית דיגיטל היא פורצת דרך והיא כלי הכרחי לגישור הפערים ולהובלת המהפכה של האופנה הבת קיימא.

השותפות החדשה עם רשת 13 וקורנית דיגיטל תיתן למעצבי האופנה הישראלים את הבמה המכובדת והגדולה ביותר שיכלו לחלום עליה ואת העזרה והחמצן להם הם כה זקוקים, בתקופה זו במיוחד.

האופנה הישראלית, היא חלק בלתי נפרד מחיינו, וחיבור זה מהווה חיבוק ערכי של תמיכה והערכה לענף האופנה, לכל השותפים ביצירה המורכבת, ולכל אחד מהצופים.

שבעו האופנה תל אביב ששון קדם צילום: אבי ולדמן

גם השנה שבוע האופנה ימשיך את הדרך החשובה ביצירת וקידום המודעות, השיח והאופנה תחת נושא "שינוי אידיאל היופי" , עם השתתפותם של דוגמניות ודוגמנים בכל המידות, בכל הגילאים, הגבהים, המגדרים והדתות. אנו נמשיך ונפעל למען יצירת השינוי בו אנו מאמינים, כי האופנה שייכת לכולם."

ביתו של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 יהיה השנה מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל תל אביב, אשר יעניק את שטחיו המלאים לטובת שבוע האופנה. שטחיו החיצונים היפהפיים ואולמות התצוגה והתערוכות של המוזיאון ישמשו כבית לצילומי כל תצוגות האופנה במשך כל השבוע.

עמי כץ, מנכ"ל מוז"א:  "מוז"א – מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב מהמוזיאונים הגדולים והחשובים בישראל, שמח להיות משכנו החדש של שבוע האופנה תל-אביב. אנו מחבקים בהתרגשות את המיזם האייקוני של מוטי רייף. בתקופה בה התרבות נעולה והמוזיאונים שוממים, שבוע האופנה במוז"א, יחזיר את הדם לפעום בעורקינו ואת הסומק ללחיינו. אירוע השיא באופנה יחד עם אירוע התרבות המרכזי במוז"א – הביאנלה לאומנויות ולעיצוב, תל-אביב, זיווג שבזכותו נחזיר את החיים לתרבות!"

ד"ר דבי הרשמן, סמנכ"לית ואוצרת ראשית, מייסדת הביאנלה לאומנויות ולעיצוב: "ברוח ההתחדשות האמנותית של המוזיאון הבא לידי ביטוי בביאנלה, המציגה את מיטב היוצרים הישראלים, החיבור לשבוע האופנה תל-אביב ולמעצבי האופנה הישראלים הוא טבעי לגמרי"

בין המשתתפים והמציגים בשבוע האופנה יהיו המעצבים:

ויוי בלאיש בשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, דרור קונטנטו, דורין פרנקפורט, ששון קדם, טובה'לה, אלון ליבנה, שי שלום, רונן חן, אלמביקה, משכית, בננהוט – נטע אלחימסטר ונועה בני, עידן לרוס, שחר אבנט, ענבל דרור, אפרת קליג ורונית רפאל, טבע נאות, היליארי, נדב רוזנברג northern star, שלומית אזרד, מעוז דהאן Nouveauriche , חנה בן סימון CB Fashion,  אסיה, לארה רוסנובסקי, איטה פישר, שנקר בית הספר לעיצוב אופנה בשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, וחממת מפעל הפיס Up Coming Designers.

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים