image2

רותי ברג בפרוייקט מתלבשים לחג

הצצה לארון הבגדים של רותי ברג לקראת החג, השמלות שמשתלבות בין אירוח להתארח, אופנתי ולא מתאמץ, השראה לחג

רותי ברג בת 36 נשואה פלוס 5 ילדים, מאפרת ומעצבת שיער ופאות כבר 17 שנה לכלות ובהפקות אופנה, מוציאה בעז״ה מיד אחרי החגים קורס דיגיטלי ראשון מסוגו ללימוד פאנות. עם כל הידע והניסיון שלה מהשנים האחרונות ועבודה מאתגרת.

בין השאר מתחזקת סטטוס ואינסטגרם פעילים, בהם היא מעלה טיפים והדרכות, הצצות לימי צילום או כלות ובכלל מהחיים. מראה את השילוב של בית עבודה וילדים. רוב היום היא מתמרנת בין הילדים והבית לבין יצירות איפור שיער וציורי פנים, לבין הפקות אופנה לבגדים, קטלוגים, מגזינים ועוד. היא מוצאת שזה המכלול שהכי מאזן אותה וגורם לה סיפוק. את הילדים הגדולים הא משתפת במה שהיא עושה או יוצרת היא אוהבת לשמוע את דעתם. ואת הקטנים מכניסה הרבה פעמים לתוך היצירה כי אם כבר ׳מפריעים׳ אז שיעשו את זה בסטייל הנכון.

ובנוסף היא מרגישה שהשיתוף עושה את העבודה שלה חשובה יותר וככה הם פחות מתלוננים, ואפילו עוזרים כשצריך, רותי דוגלת בלתת ערך לעוקבות וללקוחות שלה, אוהבת לקום כל בוקר לעוד יום של עשיה, ולגרום לאישה להרגיש יפה יותר ולאהוב את מה שהיא רואה במראה, לא פחות מזה אוהבת מאוד להעביר את הידע ולגרום למשהיא להאמין ביכולות שלה…

תני לנו טיפים לכמות התלבושות לחג והשילוב בין הזמנה לאירוח:

האופנה משתנה כל הזמן ויחד עם זאת יש טרנדים שנשארים או חוזרים מעונות קודמות, מחיפוש וצפייה ברשתות האופנה ובתצוגות מבינים כמה גם התצוגות השפעו מכל הסגרים ובכלל מתקופת הקורונה.

הטרנד שבלט לי השנה היה הרבה הדפסים פרחים ונקודות. מה שאולי מעודד פריחה גם בתקופה כזאת לא פשוטה וכשהסתכלתי על פלטת הצבעים, הגוונים החזקים והבולטים היו  ורוד עז, אדום, וירוק בקבוק ובניגוד לזה יש גם את המראה הרגוע צבעי ירוק מנטה, אדמה וחול שקטים

מה אני בוחרת ללבוש לחג הזה?!

אז הדבר העיקרי עבורי זה קודם כל להרגיש בנוח בתוך הבגד, שהבד יהיה נושם ועם זאת יהיה חתיכי ויחמיא.

כמאפרת שכל הזמן מתעסקת עם ערבוב של צבעים, גם פה אני בעד לשלב ולעשות מיקסים וגם אם זאת שמלה שהיא בחתיכה אחת, תמיד משלבת עם טקסטורות ושילובי צבעים או משהו שנוסיף מעל כמו אפודה או חגורה מעניינת.

כשחיפשתי את הבגדים המושלמים שלי לחג הופתעתי כשמצאתי במקום אחד הכול. הגעתי לברכה בן חיים שהיא שם דבר באופנה הצנועה. וגיליתי אך היא מנגישה אופנה בצורה
נכונה ללקוחות שלה. כל בגד שלבשתי היה בול! הרגשתי בו הכי יפה! הצבעוניות, הגזרות ובעיקר זה אוסף של כל מה שרציתי, והחמיא לגוף. בסופו של דבר זה מה שאנחנו הכי אוהבות שילוב של הכול יחד.

הנה קבלו הצצה ל3 לוקים שונים יפים ולא מתאמצים:

הראשון שמלה לערב ראש השנה  – שמלה לבנה עם טוויסט שמשדרג אותה למראה עכשווי עם נגיעות של ווינטג׳ קל

השמלה השנייה לבוקר פרחוני יותר ומלא בשיק' השמלה מלאה בבד שנופל רך ומרגישים איתו ממש כמו ניסכות.

השמלה השלישית שמלה בגזרה ישרה ומחטבת הכפתורים מקדימה מוסיפים לה עוד מימד מעניין והשרוול הנפוח שנותן את הטוויסט. ובכולן הנוחות מדברת בעד עצמה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים