IMG_8459

קייט חורשת על הטרנד החורפי הזה ובצדק

שמלת מעיל היא פתרון אלגנטי לכל סיטואציה - מצד אחד שמלה מחויטת ושמרנית במידה ומצד שני מעיל שמתאים למזג האוויר הקריר. טרנד נוסף וחשוב ביותר שקייט עושה זה למחזר וגם את השמלה הזו היא כבר לבשה בעבר

יש פריט אופנתי אחד שקשה לנו לדמיין את המונרכיה הבריטית שורדת בלעדיו, ולא מדובר בכובע – אלא בשמלת מעיל.

מדובר בפתרון אלגנטי כמעט לכל סיטואציה – מצד אחד שמלה מחויטת ושמרנית במידה ומצד שני מעיל שמתאים למזג האוויר הקריר. לא צריך להוסיף לשמלת המעיל כמעט דבר, רק נעליים, תיק ותכשיטים, וקשה לפספס איתה. אין פלא שהארון של המלכה אליזבת וגם זה של קייט מידלטון מלא בהן.

אחרי כמה לוקים שכללו בעיקר פריטים שקייט כבר לבשה בעבר (מחזור מבורך בעינינו, כמובן), אתמול היא הגיעה עם וויליאם לאירוע בגלאזגו עם שמלת מעיל כחולה שעדיין לא צולמה איתה. השמלה היא בגוון כחול רויאל עז, בגזרת מעטפת עם כריות בכתפיים ושני כפתורים בצדי המותניים. יחד איתה היא נעלה נעלי עקב כחולות כהות, שבעיתונות הבריטית ציינו שהיא נעלה בפומבי ״לפחות 12 פעמים״. חשוב.

 

למרות שקייט בהחלט לובשת לפעמים בגדים מזארה או אסוס, הפעם לא מדובר בפריט נגיש. שמלת המעיל הזאת שייכת למותג Eponine London ועולה כ-10,000 ש״ח. זו אגב ממש לא הפעם הראשונה שהיא לובשת בגדים של המותג, וספציפית שמלות מעיל של המותג. למעשה, יש לה אפילו שמלת מעיל כחולה נוספת ממנו, שאותה היא לבשה ב-2017. בפברואר 2020 היא לבשה שמלת מעיל מטוויד שחור של המותג ובמאי האחרון היא לבשה שמלת מעיל אדומה ומהממת של המותג להשקת ספר הצילומים שאצרה – נראה שלא מחליפים שמלת מעיל מנצחת.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים