FACTORY54 GIVENCHY 5990NIS PHOTO PR (2)

קולקציית הבכורה המסקרנת של מת'יו וויליאמס, המעצב החדש של ז'יבנשי שנחשב כיום לשם הכי חם בתעשיית האופנה

ההכרזה על מינויו של מת׳יו וויליאמס לתפקיד המנהל האמנותי החדש של ז׳יבנשי הרימה לא מעט גבות. המעצב האמריקאי בן ה-34 הגיע מעולם הסטריט-וור, שם הוא נחשב לגאון בתחומו, נחת בהפתעה בבית האופנה הצרפתי בעל המורשת העשירה – והפך בן לילה לשם הכי חם ומסקרן בתעשיית האופנה

אל ז'יבנשי הוא הביא רזומה לא קונבנציונלי. ההתחלה הייתה בעודו בן 18, במהלך התמחות אצל מאמן כדורגל שהיה בבעלותו גם מותג בגדים. וויליאמס הבין שאופנה יכולה להיות קריירה, והחליט לפרוש מהקולג'. למרות שנדחה מבית הספר לעיצוב פארסונס, וויליאמס קיבל עבודה כמנהל הפקה, והחל ללמוד את העסק דרך היצמדות לסטייליסטים שפעלו בתעשיית המוזיקה.

בהמשך, ואחרי תקופה בה עסק בעיצוב תלבושות להופעות, הגיעה הזדמנות שווה במיוחד: לעצב עבור קנייה ווסט ז'קט להופעה שלו עם דאפט פאנק בטקס פרסי הגראמי של 2007. אותו ז'קט עם נוריות לד מוטבעות פתח לו את דלת הכניסה לסטודיו של קניה. מלבד העבודה אצל מותגי האופנה של מר ווסט, מפגש מקרי עם ליידי גאגא הביא למינויו כמנהל האמנותי שלה בשנים 2008-2010. המהלך הסופי שהוציא אותו מטייטל של סטייליסט לעבר בית אופנה משלו חל לפני חמש שנים, בסתיו 2015, אז הציג לראשונה את המותג ALYX.

די מהר התברר שתרבות הרחוב היא הפורטה שלו, ובהמשך הוא הציג שיתופי פעולה מוצלחים עם נייקי, דיור ומונקלר. מפה כבר אפשר להבין את הבחירה לגלם את הפיגורה המדויקת שתביא קצת פאן למורשת המחויטת ולהיסטוריה המכובדת שנושא בית האופנה ז'יבנשי. אנחנו הימרנו שאת הווייב החדש והקולי של ז'יבנשי הולכות לאמץ בקרוב אושיות הסטייל המובילות, וכך היה. את הפיד באינסטגרם שטפו קים קרדשיאן, קנדל ג'נר, קאיה גרבר, קייט מוס, נעמי קמפבל והשחקנית זוכת האוסקר ג'וליאן מור, לבושות כולן בלוקים מתוך הקולקציה לאביב-קיץ 2021.

בהשראת מנעולי האהבה המטאליים בגשר "פונט דה ארטס" המפורסם בפריז, הינדס וויליאמס מיזוג של עולם המנעולים עם הלוגו האייקוני של ז'יבנשי, שמוצג כמעט בכל דגם בקולקציה. בולטים במיוחד התיקים מדגם V – תיקי עור המעוצבים בצללית מלבנית בחיתוך וי, וכוללים שרשרת מטאלית המורכבת מחוליות המציגות את המונוגרמה של המותג.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים