גולף אביב קיץ  צילום: דודי חסון

דף חדש: מצאנו פריטים מושלמים לפתוח איתם את האביב

שמלת פשתן מחמיאה עם טוויסט, סט פרחוני מושלם לימים החמים, הצבע התכלת ג'ינס תפס לנו את העין בקולקציית אביב-קיץ, סנדלים שישלימו כל לוק וטופ שאף פעם לא יימאס ממנו. כל מה שצריך כדי להתחיל את העונה החדשה, ולחזור סוף סוף לשגרה ברגל ימין

השנה האחרונה נתנה לנו שיעור מאלף בנושאים הרי גורל, אבל היא גם הפריכה כמה מיתוסים עתיקים בתחום האופנה. גילינו שבגדים נוחים מחוץ לבית הם לא פשע, למשל, שהסלון שלנו הוא לוקיישן לא רע לצילומי ביוטי וסטייל ושטקס בחירת האאוטפיט בבוקר יכול להיות לפעמים האור בקצה המנהרה.

אנחנו לא רוצות לחטוא בשמחה מוקדמת מדי, אבל עכשיו כשהאביב ממש כאן, ואיתו מגיעה התחדשות כללית של השגרה שכל כך התגעגענו אליה, אפשר ליישם את התובנות האלה ולהתחיל להרכיב את המלתחה לעונה הבאה.

ברנואר מצאנו קולקציה שכוללת בדיוק את מה שפינטזנו עליו כל החורף הארוך: פריטים קלילים ונעימים, טרנדיים ולבישים, עשויים בדי כותנה, ויסקוזה ופשתן שמתאימים בדיוק לאקלים ולאווירה המקומית שלנו.

הצבעים השולטים בקולקציה הם גווני פסטל אופטימיים ומתקתקים – סגול לילך, קורל וירוק מנטה, עם הדפסים מרימים של פרחים וצמחייה טרופית. היא כוללת הרבה סטים שמאפשרים ליצור טוטאל-לוקים מושלמים בלי להתאמץ, אבל גם פריטי מיקס-אנד-מאץ' ובייסיק קלאסיים שתמיד טוב שיהיו בארון.

מה מצאנו ברשתות לקראת האביב קיץ והשגרה החדשה שלנו:

חולצה גולברי // צלם: ניר יפה

 

שמלה ברנואר // צילום: אלעד חיזקי

 

ריזרבד // צילום: אסף לוי

 

רשת SCOOP // צילום: עמירם בן ישי

 

קרולינה-למקה

 

אירוקה-מארק גייקוב // צילום: ערן תורג'מן

 

ברשקה

 

שואו אוף // צילום גל ביטון

 

מגנוליה – צמיד רגל // צילום: אפרת אלון-שמרי

 

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים