פשוט טיפוח: מטשטש, מחמיא ומרים

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק פריימר המעניק גם לחות, גם הארה וגם מכין את העור לאיפור: Studio Radiance Moisturizing + Illuminating Silky Primer

Studio Radiance Moisturizing + Illuminating Silky Primer – פריימר למראה עור קורן, המשלב את היתרונות של טיפוח העור עם השימושיות של פריימר באמצעותו תוכלי ליצור מהעור קנבס נוח לעבודה. 

מבוסס על פורמולה היברידית של מים וג'ל בטכנולוגיית MOISTURE-RESERVE (מאגר לחות) עם מרכיבים איכותיים המיטיבים עם העור, כמו חומצה היאלורונית וגליצרין. אלו מסייעים להעשיר את העור בלחות למראה רענן ובוהק לכל היום, ואיתם פועל הפריימר כמו מגנט הנועל את הלחות גם בעור היבש ביותר ומקבע את המייק-אפ במקומו למשך יום שלם בתחושה רעננה ומרופדת. 

הפורמולה, מלאת הלחות וההזנה, מכילה גם תמהיל של שמן זית, שמן חוחובה וויטמין E המזינים את העור ומעניקים לו גימור קורן באופן טבעי כך שאת יכולה להשתמש בו לבד או לשלב אותן עם מייק-אפ למראה מותאם אישית. 

Studio Radiance Moisturizing Illuminating Silky Primer פריימר למראה עור קורן של מאק 1
Studio Radiance Moisturizing Illuminating Silky Primer פריימר למראה עור קורן של מאק

המותג האורגני "ערוגות", יוצא עם ליין מוצרי איפור מינרליים

"ערוגות" זו מודעות ואורח חיים בריא, Wellness ואיכות חיים שקיימים בכל מוצר כשהתוכן חשוב לא פחות מהמוצר עצמו, בקוסמטיקה ובאיפור.

האיפור המינרלי Mineral Cosmetics שנקרא גם Clean Cosmetics נועד לא רק למי שמחפשת רק את הטבעי והאורגני בחיי היומיום, אלא גם לנשים שמעדיפות איפור בריא שיגן על עורה. נשים בעלות מודעות גבוהה לבריאות, ושמירה על כדור הארץ והסביבה. 

העור שלנו הוא איבר שסופג את כל החומרים שבאים איתו במגע, כולל הקרמים שאנחנו מורחים, והם נכנסים למחזור הדם. כיום הפיקוח על מרכיבי המוצרים הוא מינימלי ומאפשר ליצרנים להכניס מרכיבים כמו תוצרי תעשיית הנפט ומשמרים סינטטיים, ואף לקרוא למוצר טבעי מבלי לחשוש.

פעם הידע על צמחי מרפא היה עובר בירושה מסבתא לאמא לבת. היום עם התרבות המערבית התרחקנו מהטבע וכך מהבריא והנכון. ועם זאת ישנה עליה משמעותית במודעות למרכיבי המוצרים, בעיקר בקרב הדור הצעיר שחשוף לידע ברשתות החברתיות. ועדיין זה לא מספיק. 

גווינת פלאטרו הפכה את הבלוג שלה כשופר לאיכות חיים ול-Wellness שכולל אורח חיים בריא ונכון. העלתה את המודעות לצריכת מוצרים טבעיים, אורגניים, ומינרליים. אליה הצטרפו סלבריטאיות בעולם שמתאפרות כל יום וכל היום וגילו שעורן מזקין טרם זמנו עד פי שתיים מנשים רגילות. 

המוצרים האורגניים של "ערוגות" זוכים להצלחה גדולה, ואליהם מצטרף בימים אלה ליין מוצרי איפור מינרליים שנרקח מצמחים אורגניים מהערוגה, אל המוצר הסופי.

הקהילה של אסתר מונה כ-80K נשים, ניתן להצטרף אליה בפייסבוק, באינסטגרם, בערוץ יוטיוב או בוואסאפ. בקבוצת הפייסבוק ”ערוגות – חוכמת נשים טבעית” ניתן לקבל טיפים ועצות, בערוץ היוטיוב ללמוד איך רוקחים ומכינים מוצרים בריאים בבית כמו קרמים, משחות, ליפגלוס, ואפילו בשמים, ואפשר גם להצטרף ל"בית הספר לצמחי מרפא" המתקיים בחווה ביחד עם נשים מכל הארץ או לסדנאות בחווה, לאלו שרוצות לחוות את החוויה האותנטית וגם להיות בסמוך לאסתר שהיא מקור השראה ובעלת ידע עצום ברוקחות טבעית. אסתר הוציאה את הספר "רוקחות טבעית" שמופץ כבר במהדורה שביעית, מנהלת את המפעל באופקים ואת החנות בנתיבות, וגם מלמדת תורה.

5m2a9001
ערוגות

 GA-DE משיק: קרם לילה עשיר בלחות וקרם עיניים מצמצם נפיחויות אשר מצטרפים לסדרת הטיפוח

CB2 BOTANIC – הרגעה ושיקום העור על בסיס שמן זרעי קנאביס 

ג'ייד מרחיבה את סדרת הטיפוח הייחודית CB2 BOTANIC המבוססת על שמן זרעי קנאביס להרגעה, הפגת מתחים, לחות ושיקום עור הפנים. הסדרה מכילה שמן בוטני לפנים, קרם יום וכעת גם קרם לילה וקרם עיניים  – ארבעה מוצרים מנצחים שמהווים כל מה שצריך לשגרת טיפוח שלמה ומקיפה של אנטי סטרס ולחות אינטנסיבית לעור הפנים .

במיוחד עכשיו, בלחץ האדיר המופעל עלינו בשגרת היומיום הארוכה והשוחקת, בה רובנו יושבים בחללים סגורים וממוזגים מול המסכים ותאורה לא טבעית, הקשר בין האדם לטבע קריטי מתמיד ומהווה חלק הכרחי ובלתי נפרד מבריאות ואיכות החיים. בהשראת הטבע, ג'ייד עיצבה סדרת טיפוח חדשנית, המועשרת במרכיב הנוסק בעולם הטיפוח – HEMP Derived Cannabis Seed Oil הידוע בשל תכונותיו המרגיעות ויכולות ההזנה שלו לעור. 

גייד סדרת Cb2 צילום יחצ 1
גייד סדרת Cb2

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע, המדריך לשמן…

קיל'ס מציעה מגוון שמנים ייעודים לטיפוח עור הפנים: שמן פנים מרוכז ליום המהווה נוגד חמצון עתיר שמנים בוטניים. עוזר להפחית את מראה עור עייף ומסייע לעור להתמלא באנרגיה וזוהר. ומכיל שוש ג'ינג'ר, שמן חניות ושמן תמנו, סרום נוגד חמצון העוזר לעור להראות רענן וחיוני. שמן לחות לילה מסדרת מידנייט ריקאברי, שמן פנים לכל סוגי העור כולל עור רגיש, המעניק לחות המכיל חומרים בוטניים לחידוש ושיקום העור באופן ניכר בזמן השינה ללא פארבנים וללא אלכוהול, מגיע באריזה הניתנת למחזור. פורמולה עם שמן אתרי לבנדר ושמן נר הלילה. עוזר לשקם את העור בן לילה לעור זוהר וצעיר יותר. ותמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה לטיפוח העור. הפורמולה מורכבת מרכיבים טבעיים כולל שמן זרעי קנאביס סאטיבה ושמן אורגנו ירוק. המסייעים לעור מלא לחות מאוזן ורגוע. ושמן ניקוי לפנים מסדרת מידנייט ריקאברי , שמן בוטני לניקוי לילי אשר הופך לתחליב ניקוי עדין במגע עם מים, מסיר ביעילות איפור ועודפי לכלוך מבלי לייבש את העור, ומותיר אותו נקי ובמראה מחודש, מכיל תערובת של שמנים בוטניים- סקוואלן, שמן נר הלילה ושמן לבנדר ומתאים לכל סוגי העור. 

מותג הטיפוח קילס משיק תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה המחיר205 שח ל 30 מל צילום חול ניתן לשימוש ללא תמורה 3 Custom
מותג הטיפוח קילס משיק תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה

רשת SACARA משיקה לראשונה 'מסכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות', בשלושה גוונים שונים: אדום, ורדרד והמראה הטבעי. 

המסכה עשירה בחומרי טיפוח המשמשים לרוקחות הטבעית, מזינים ומגנים על השפתיים לאורך כל שעות היום ומעניקים לשפתיים מראה בריא ומלא ברק. בנוסף לריכוך המיידי של השפתיים בשימוש קבוע ולאורך זמן, המסכה תשפר את מרקם ונראות השפתיים. 

סקארה משיקה מסיכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות מחיר לצרכן 15 שח 15 מל צלם קית גלקסמן 2
סקארה משיקה מסיכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות // צילום: קית גלקסמן
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים