ספרים חדשים על המדף

מי אני

שינוי אמיתי מתחיל בשאילת השאלות הנכונות, שאלות המכוונות אותי בדיוק למקום שאליו אני רוצה להגיע, שאלות שמפילות לי אסימונים מחשבתיים על כל החוזקות שלי, החולשות שעליי לחזק, האמונות שעוצרות אותי ואלה המקדמות אותי שבע רמות למעלה, שאלות המכוונות אותי לאדיר ולעוצמתי שבי וכאלה שפותרות לי בלבול של שנים שאספתי בדרך. כשאני עוצר לרגע לשאול את השאלות הנכונות, המחשבה מתבהרת ונוצר סדר מחשבתי שמתוכו נולדת צלילות, ואני יכול לדעת איך אני ממשיך מכאן הלאה ומה אני באמת רוצה ליצור בחיים שלי.“השאלות הנכונות“ הן שאלות שהתשובות שלהן דוחפות אותי לפעולה ומפילות חומות של ספקות בעצמי, משחררות הרבה מטענים ישנים ועוזרות לי לראות את עצמי ואת עולמי באור חיובי הרבה יותר.התשובות לשאלות האלה כבר נמצאות בתוכי, והספר הזה הוא המצפן שלי אליהן. בעזרתו סוף-סוף אוכל לנווט אל מה שקורה בתוכי, לפתור את החידות העוצרות אותי מלאהוב את עצמי בדיוק כמו שנועדתי להיות, לחזק חלקים בי שאני כבר אוהב בעצמי ולהוסיף שדרוגים לכל השזירה הייחודית הזאת שנקראת “אני“.

“הייעוד שלי בעולם הזה הוא לעורר את העולם לגן עדן עלי אדמות, והצעד הראשון שלי הוא לחבר את האדם לעצמו, הרי בו נמצא השער אל העדן הזה.“אלנה יומה, nlp יסטית, מורה רוחנית, אומנית יוצרת.

Original
מי אני

יצר הרע – איך הייתם רוצים להינצל ממנו? איך תרפאו את הנפש, הגוף והמחשבה? איך תתגברו על חרדות ועל דיכאון, ואיך תהפכו גאווה לענווה?

נתנאל יפרח שחווה בחייו אירועים קשים וכואבים, ידע תקופות של יצר הרע ומחשבות שליליות – מצא את הדרך לאמץ את יצר הטוב ולחיות בשמחה ובאמונה. בספרו זה הוא דן בכל הדברים שעזרו לו, הפסוקים שתרמו לתחושתו, דוגמאות לאירועים שחווה והאופן שבו הוא התמודד עימם.זהו ספר מעורר השראה ומשנה חיים, ובו הצעות ודרכים לשפר את החיים, לשלוט בתודעה ולהיפטר ממחשבות שליליות ומגורמים מזיקים שפוגעים באושר.

Original 1

זה הזמן שלכם לנוע קדימה ולצאת לדרך…אל עבר חיים מלאי משמעות.

ד"ר יפעת וינשטיין-זהר
מרצה, מנחת קבוצות, מאמנת, סופרת ו־NLP Trainer מייסדת מרכזי NLP-Plus ו-NLP-Tvision. לימדה והכשירה אלפי תלמידים בתחום ה־NLP: פרקטישינר, מאסטר, דמיון מודרך, ופיתחה קורס לטיפול בטראומה בכלי ה־NLP.תואר הדוקטור הוענק ליפעת על מחקר בתחום הפוסט־טראומה מטעם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל־אביב.ספריה הקודמים: "לילדים טוב" (ביחד עם ירון קולטון), המדריך המקצועי השלםל־NLP Practitioner.

סא"ל (מיל') חי לוגסי
החל את דרכו בחיל האוויר כלוחם בתפקידי פיקוד – בשטח, במטה ובהדרכה. המשיך ביחידת דובר צה"ל, שם מילא מספר תפקידים משמעותיים, וביניהם: מפקד בית הספר הצבאי לתקשורת, דוברו של רא"ל גדי איזנקוט, ודובר חיל האוויר.שימש כיועץ תקשורת בפוליטיקה וכיועץ התקשורת הראשון של נשיאת בית המשפט העליון ומערכת המשפט.מנחה ומרצה בתחום החוסן המנטלי, מומחה ב-NLP, 'מרתוניסט', 'תריאתלט' ו'איש ברזל'.

Original 2

כשיש קשב מתרחשים ניסים

הסופרת מברכת אתכם הקוראים, להגשמה אין סופית.
בספר זה, יעלי דוידוב – זמרת יוצרת ומלחינה, מורה עם תואר שני בהוראה והסמכה במשפטים, משתפת אתכם בהסבות המקצועיות, תוך רצון לנצח ולפרוץ את מעגל העוני, ובהתפתחות האישית, המקצועית וחוויותיה מהעבר – והכל מנקודת מבט אישית.בספר – דוידוב משקפת מציאות ושואלת "מהי אהבה". הספר מפרט סיפורי חיים, לבטים מקצועיים ואישיים כאחד, וצמיחה, לצד דרכי ההתמודדות. ברקע הסיפורים אופטימיות רבה ואמונה, תעצומות נפש וכוחות להמשיך הלאה.
לדבריה כל יום אנו כותבים את סיפור חיינו מחדש וכדאי שנתחיל באנרגיה חיובית כל בוקר, היא מאמינה שאנו יכולים להגשים הכל אם נבחר בכך וננקוט בפעולות להגשמה, ועלינו להשתמש במשפטי שאלה מעצימים בכל יום. כגון: מהן החוויות הטובות וההפתעות הנעימות המצפות לי ושעליי לחוות? מיהם האנשים שילוו אותי במסע של חיי להעצמה אישית וחברתית?
23 שנות ניסיון בחינוך שצברה, וכמשוררת, מלחינה וזמרת מציעה יעלי דוידוב לבני ובנות נוער מגיל 11 להשתלב בתוכנית להעצמה ולהגשמה עצמית, תוך שימוש בכישורי הבעה, שירה, כתיבה, לחן, ואפילו הקלטת הסינגל הבא שלהם.באפשרותכם ליצור קשר דרך הדף העסקי יעלי דוידוב בגוגל או תוך שימוש במדיות אחרות…

בספר האימון פורץ הדרך "להאיר את המנהיג/ה שבך", עינב ואילן מציגים מודל מהפכני ויישומי להצלחה ומימוש עצמי במציאות העכשווית, הנותן מענה לפרדוקס הגדול של החיים המודרניים: מדוע השפע החיצוני אינו ממלא אותנו ואנו חווים ריקנות פנימית?

בספר הקורא מוזמן לצאת למסע טרנספורמציה קסום ורב-חושי לגילוי ולחשיפה של העוצמות האנושיות הבלתי מוגבלות שברוחו של האדם. המסע מתואר באמצעות סיפור אגדה על מלך אשר ממלכתו איבדה את קסמה ואת אורה והוא יוצא לגלות כיצד עליו להחזיר לממלכה את אורה הטבעי. הממלכה משולה לתודעתנו ומסע הגילוי של המלך חושף כלים לאימון התודעה והעצמת החיים מתוך שלמות עצמית.

אם אתם רוצים להצית מחדש את רוח המנהיגות הטבעית שהתברכתם בה, להאיר ולהפוך למנהיגים בחייכם האישיים והמקצועיים, בזוגיות, בהורות, בקריירה, בעסק שהקמתם ובכל מקום אליו אתם שואפים, הספר הזה נועד עבורכם!

אילן קוסקי ועינב תדמור מימון – הם מנטורים ומאמנים מובילים מומחים בפיתוח מנהיגות אישית וארגונית, המייסדים והבעלים של קבוצת המנהיגות בי לייט )Be Light Group). השליחות שלהם היא לאפשר לאנשים וארגונים להאיר את רוח המנהיגות שבתוכם, לממש את מלוא הפוטנציאל הטבעי שלהם, להגביר חיוניות וחיוביות ובכך להביא לשיפור באיכות ובתוצאות חייהם. כבר למעלה מ-25 שנה הם פועלים, חוקרים ומשפיעים על חייהם של עשרות אלפי אנשים בארץ ובחו״ל ומלווים אותם בתהליכי שינוי, התפתחות וצמיחה, במסגרת סמינרים, הרצאות, תוכניות לפיתוח מנהיגות, פיתוח צוותים ואימונים אישיים. אנשים שחווים אותם רואים בהם כ״מגבירי אור״ אנושיים.

Original 3

האם אתם מרגישים שהגיע הזמן לעלות לשלב הבא בחייכם ולהפסיק להרגיש כמו עבדים? האם אתם מרגישים שאתם רוצים לדעת לנהל נכון את כלכלת הבית? לפתוח ולנהל עסק מצליח משלכם? לא מצאתם עדיין את הדרך הנכונה?

ינאי סביליה, צעיר שעבר תהליך מפועל שכיר לעצמאי, ולבסוף ליזם ולאיש עסקים מצליח, כתב מדריך ייחודי וחסר-תקדים המציג את הדרך ואת התהליך שמסייעים להתקדם לשלב הבא בחייכם המקצועיים ולממש את יכולותיכם.

סביליה שם דגש בספר על ממד הזמן, זמן קצוב ויקר מפז, ומסביר כיצד לתכנן כראוי את המסלול ולנצל את הזמן, כך שגם הנפש תהיה בריאה וחופשיה. מתברר שאיש עסקים מצליח אינו רודף אחרי הכסף – אלא אחרי הזמן.

בספר זה תמצאו את כל הסודות – מהו עצמאי, מהם ההבדלים בין בעל עסק לבין איש עסקים, כיצד חושב איש עסקים מצליח, מהי התנהלות פיננסית יעילה ועוד ועוד.

אז… כמה זמן עולה הכסף שלכם?

Original 4
Original 4

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים