קרדיט פיקסאביי 1

פרטי האופנה שאיתם תכבשי את העולם!

מהו הפריט שיסדר אותך ביום פחות מוצלח? ומי הוא זה שיעניק לך מראה מדהים גם בתקופות של עודף משקל? כל יום והבגד שלו...

נשים קמות בבוקר וחוות לא מעט בקרים עם תחושה שהן יכולות להצליח היום ולכבוש כל פסגה- בבית, בעבודה. וישנם ימים שנשים קמות עם תחושה של וירוס, וירוס הכערת, וכל משימה הופכת להר גבוה שקשה לכבוש, כך או כך, אין ספק שפריטי לבוש נכונים יכולים להרים את התחושה הפנימית. אין ספק שהבגד משפיע על הרגשות שלנו.

קבלי את הפריטים שיקנו לך תחושת ביטחון ועוצמה הפריטים הנכונים להתחלה של יום חדש.

ג'קט מחויט:

גם אם קמת בבוקר עם תחושה של עודפים במשקל, ג'קט מחויט יחזיר לך את התחושה שאת נראית נהדר.

ריאיון עבודה חדש, הג'קט המחויט יעשה לך את העבודה, פגישה עם חברה טובה, הג'קט יחפה על תחושת הכבדות ויגרום לך להרגיש שזה יושב עלייך נכון, מדובר בפריט אופנה חובה.

למראה תעסוקתי, לכי על בלייזר בצבעים כהים, כך תשמרי על מראה מקצועי ורציני

ליציאה כיפית הרשי לעצמך בלייזר בצבעים בולטים וצבעוניים.

שמלה שחורה קלאסית:

שמלה שחורה קלאסית חובה בארון של כל אישה, אין אישה שלא תרגיש נהדר בצבע הסולידי, המרזה, והנקי. את יכולה לצוות לשמלה צעיפים צבעוניים, קרדיגן ארוך, כל מה שאת רוצה כדי להרגיש טוב עם עצמך.

למראה תעסוקתי, צוותי לשמלה נעל בצבע קלאסי ושקט ותיק צד.

למראה שיתאים לבילוי, אל תוותרי על גרביון עם דיגום וצבע מעניין, עלי על עקבים שיהפכו את הלוק שלך לאירוע בפני עצמו.

ג'קט עור או דמוי עור:

אנחנו חייבות להודות שהפריט הזה הוא רגע לפני בוא האביב, מראה של אחת שיודעת מה היא שווה, צוותו אותה למראה קליל בעזרת חצאית ג'ינס או כל חצאית חמודה וקלילה אחרת, להשלמה גרביון בגוון מתאים, הגרביון שיעניק את החותמת הסופית: גברת את אופנתית!

ובימים כאלה שאין לך מה ללבוש ונמאס לך מכל מה ששוכב בארון התחילי מהנעליים, הנעל שאת הכי אוהבת, ואז כבר לא משנה מה תחליטי ללבוש.

חצאית יומיומית עם חולצת כפתורים, שמלה שחורה, שמלה רחבה ירוקה , כל מה שאת רוצה ומרגישה איתו נוח, כל מה שתצרפי לנעל יפה שתעניק לך את הגיבוי לו את זקוקה.

ממראה קלאסי תמים ועד מראה של יציאה לאירוע. תפרגני לעצמך את הפריטים שישמחו אותך והכי חשוב הרימי את הראש והכירי בערך עצמך.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים