Smilies G5acec403f 1920

משנכנס אדר מרבין… שמחה, הכיצד?

כולנו שואפים להיות שמחים, ומה קורה כשאת נופלת לדכדוך, ואיך שומרים על מצב רוח? האם יש אנשים שנולדים עם מוטיב השמחה? האם אפשר לגרום לשמחה להפוך לחלק מחייך?

חודש אדר הוא חודש השמחה, אפילו העולם מציין ב- 20 למרץ, שיוצא בד"כ בחודש אדר, את יום האושר הבינלאומי מתוך מטרה להגביר את האושר לכולנו.

את אמא לילדים, המצפון והלחצים מעיפים הצידה לעיתים את השמחה שהילדים מביאים איתם. העומס של החיים נוטל מאיתנו את השמחה הפשוטה שמכניסה אנרגיה לגוף ולנשמה. קחי נשימה עמוקה ותעני לעצמך. נתחיל בשגרה היומית, האם את שמחה במקום עבודתך? האם את מרגישה שמחה וסיפוק שהגעת ליעדים שלך? אורח החיים שלך מספק אותך?

קבלי את הטיפים לשמחה:

תעריכי את עצמך – הצעד הראשון בהשגת אושר מתחילה בהערכה אישית של ההישגייך, אם תעריכי את העצמך תגלי שזו דרך מצויינת לזכור לאן הגעת, ומהן יכולותייך.

תודה על היש – תספרי את הדברים הטובים בחייך: כן, ממש לספור את הדברים שקיבלת במתנה, מהכנת קפה ועד הדירה החדשה, מהרגליים שהולכות בבוקר ועד חיוך של תינוק. כשאומרים תודה השמחה מגיעה באופן אוטומטי.

עוזרת בניקיון הבית – כן, כן, תפרגני לעצמך עוזרת למספר שעות ותגלי את השמחה זוחלת לך בלב, ריח הניקיון באויר ,הבגדים המקופלים, עוזרת היא לא פחות משעת צחוק או מדיטציה, לפעמים השגת תחושת השמחה פשוטה בהרבה ממה שחשבתם .

צאי החוצה- בילוי עם חברות בבית קפה, קנייה של חולצה חדשה, זוג עגילים, ימלאו את ליבך באושר ושמחה.

 פעילות גופנית – מחקרים מוכיחים כי פעילות גופנית מועילה להפליא לא רק לגוף אלא גם לנפש מאפשרת מרחב מחשבה, ומשנה את מצב הרוח לטובה. והעיצה הכי חשובה. תעשו מעשים טובים, תתנדבו, תבשלו לחברה שילדה, נתינה מעניקה לנו שמחה, כי מי שנותן מקבל, מקבל שמחה

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים