chess-2489553_1280

ענף הצעצועים של לשכת המסחר בפעילות נרחבת למען נפגעי המלחמה

מהמלחמה המתחוללת כעת הרבה נפגעים בגוף, בנפש וברכוש. עם ישראל והעולם נרתמים לעזור ולסייע, כל אחד בדרכו המיטבית. ענף הצעצועים בלשכת המסחר גם הוא עלה על מדי הנתינה והתרומה שלו והיצטוות למשימה.

מיום שבת לפני כשבועיים חייהם של משפחות רבות השתנו והתהפכו לנצח. מה שהיה להם כבר לא יהיה. משפחות שספגו מכה כואבת וקשה מנשוא, משפחות שעד לרגע זה לא יודעות מה עלה בגורל יקיריהן. אירוע שמוליד תחושות שהלב מתקשה להכיל.

עם ישראל נראה כעת בשיא תפארתו, בשיא אחדותו למען אותן משפחות, למען החיילים שנלחמים עבור החיים שלנו כאן ולמען כל מי שנפגע מאותו טבח נוראי של שבת בבוקר.

ענף הצעצועים של לשכת המסחר לוקח חלק משמעותי בהתנדבות למען ילדים הניצולים מקיבוצי עוטף ישראל, ילדים של חיילי מילואים ועוד ועוד. 

'שחק נא' חברת ייבוא המשחקים המובילה בישראל המייבאת את מיטב המותגים העולמיים המובילים הינה חברה בלשכת המסחר. החברה תורמת באופן קבוע פאזלים, משחקים וצעצועים לנזקקים  ובעתות חירום מעין אלו היא מרחיבה ומשדרגת את מערך התרומות שלה.

מאז תחילת המלחמה  שחק-נא העבירה תרומות גדולות שנועדו לילדים הספונים בבתים, לחולים ולמבוגרים על בסיס יומי. כל שכבות הגיל וכל סוגי האוכלוסיות. דגש מיוחד החברה שמה על ילדי שדרות-להם היא תורמת בכל סבב לחימה וכן לילדים השוהים בבתי חולים.

מעבר לכך, בימים אלו החברה דאגה להרים את המורל גם לעשרות האלפים שפונו מהדרום ומהצפון לבתי מלון והעבירה להם משחקי חברה איכותיים ומעניינים כדי שיבלו את השעות והימים בצוותא ובהנאה, ככל הניתן.

"לצערנו העם שלנו למוד אסונות ורק נקווה שבע"ה גם הפעם בזכות האחדות והמסירות יקויים: "התנערי מעפר קומי" " אומר מאיר קלוגהפט, מנכ"ל חברת שחק-נא.

ארגזים עם משחקים של שחק-נא לתושבי בדרום.

רשת טויס אר אס, החברה גם היא בלשכת המסחר, עוסקת בהעברת ציוד, משחקים וצעצועים למגוון רב של קהילות שהגיעו למרכזי הקליטה באזורים שונים ברחבי הארץ. בשפיים, ים המלח, מעלה החמישה, אילת. בנוסף, הרשת נותנת מענה גם לפניות פרטניות במיוחד למשפחות שכולות עם ילדים שהמשחקים יכולים אולי להעלות להם חיוך על הפנים.

יתרה מזאת, הרשת יצאה במבצע רחב בסניפים עבור כל מי שרוצה לתרום מעצמו לדבר הגדול הזה. לקוח קונה מוצר לתרומה, בעוד שעל המוצר חל מבצע בכדי לעודד את ההירתמות והרשת גם היא מוסיפה מעצמה. כך כולם יכולים להשתתף במצווה החשובה הזו- לשמח ילדים שהימים האלו לא קלים עבורם בלשון המעטה. מלבד לקוחות הרשת גם לא מעט חברות השתתפו גם הן ותרמו למיזם המבורך.

"בימים אלו ליבנו עם המשפחות השכולות, החטופים והפצועים. אנו מאחלים לחזרתם של כל החטופים והחלמתם המהירה של הפצועים. משחקים תמיד משמחים ילדים אנו נמשיך ביוזמות ובתרומות לחזק את ילדי ישראל!" מסכמת שירלי יגרמן- מנכ"לית רשת טויס אר אס בנימה מלאת תקווה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים