IMG_8371

סיינה מילר איט גירל לקראת גיל 40, מדברת על אופנה ועל הדרך שאנחנו צורכים אותה

השחקנית סיינה מילר חוגגת בקרוב יום הולדת 40, התובנות שמגיעות עם העשור החמישי לחיים כבר חלחלו אליה. "ארבעים לבינה", כפי שנכתב במסכת אבות. מקדמת ערכים של אופנה אקולוגית וקניית פריטי לבוש מיד שנייה
בסוף השנה האזרחית תחגוג השחקנית סיינה מילר יום הולדת 40, אך התובנות שמגיעות עם העשור החמישי לחיים כבר חלחלו אליה. "ארבעים לבינה", כפי שנכתב במסכת אבות. מילר מקדמת ערכים של אופנה אקולוגית וקניית פריטי לבוש מיד שנייה, כחלק מיוזמה של ארגון אוקספם הבריטי. לארגון רשת המונה 650 חנויות צדקה, בדומה לחנויות "ביגודית" של ויצו בישראל.
מילר היא אחת משגרירות הארגון ששם לעצמו למטרה להילחם בעוני ולקדם יצירת הזדמנויות שוויוניות לאנשים, אך מה רבה הייתה האכזבה לגלות כי היא עצמה לא יישמה את האג'נדה שהיא מקדמת: בהופעתה הזוהרת בגאלה של מוזיאון המטרופוליטן בספטמבר, הגיעה מילר במערכת לבוש חדשה של בית האופנה גוצ'י – שמלת ערב מתוכשטת עם מעיל מפרווה מלאכותית.
עם זאת, השחקנית הבריטית עדיין נחשבת לאחת המתלבשות הטובות בעולם. אפילו דור הרשתות החברתיות מגלה אותה עכשיו מחדש, ובטיקטוק ניתן למצוא התייחסויות להופעותיה מלפני עשור וחצי, כמו חגורת הטבעות ממתכת שהייתה מזוהה איתה.
בריאיון נרחב שהעניקה לאחרונה ל"טלגרף" הבריטי, סיפרה מילר כי התשוקה לקניית בגדים מיד שנייה החלה בגיל צעיר. "מאז שאני בת 14, אהבתי מאוד את תחושת ההיסטוריה והסיפור שמאחורי הבגד שנלבש קודם לכן", אמרה.
"הזמן שכולנו עברנו בשנה וחצי האחרונות, עודד אותנו להאט, להרהר ולהסתכל על הדרך שבה אנו צורכים", הוסיפה. "היוזמה של אוקספם לעודד קנייה של פריטי לבוש מיד שנייה לאורך החודש, היא פנטסטית. כחברה, עלינו להיות מודעים יותר לאופן השימוש שלנו בדברים, וכלקוחה, תמיד מצאתי שם פריטים מדהימים".
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים