IMG_8370

גל גדות זוכה לכבוד מיוחד באירוע הנשים החזקות בהוליווד

גדות הייתה אחת מאורחות הכבוד של הערב, ודיברה בנאומה על תדמית השלילית שנשים רבות בתעשייה מקבלות: "מעולם לא פגשתי אותה. כל הנשים שאיתן עבדתי עבדו קשה, אנחנו מדהימות"

נשות הוליווד התאספו אתמול (ג'), לאירוע שערך המגזין Elle על מנת להוקיר, ובכן, את נשות הוליווד. בראשן עמדה גל גדות, כבר מזמן לא רק וונדר וומן אלא אחת הכוכבות הנחשבות והמוערכות בתעשייה, שגם זכתה לכבוד לעטר את שער גיליון המגזין של חודש נובמבר.

גם אלו שלא נמנים על מעריציה של הכוכבת כנראה היו מתקשים לעמוד בקסמה ובחוש ההומור העצמי שלה: גדות פתחה את נאומה בכמה שורות מהשיר Imagine – אותו שיר שגייסה את חבריה המפורסמים לשיר איתה בסרטון הידוע לשמצה שזכה בזמנו בעיקר ללעג וביקורת. אחרי שהצחוקים באולם נרגעו, גדות דיברה בנאומה על תדמית "הדיווה" שיש לכל כך הרבה שחקניות מצליחות בהוליווד: "כולנו שמענו סיפורים על הדיוות, אבל אני חייבת להגיד, אני עושה את זה כבר זמן ומעולם לא פגשתי אותה. אני חושבת שהיא מעין יצור מיתולוגי, מכיוון שכל הנשים שאיתן עבדתי, החל משחקניות ועד נשות הפקה, כולן עבדו קשה, היו מקצועיות והתמקדו בלעשות את הבידור הטוב ביותר שאפשר. עבור נשים רבות, סט הצילומים הוא רק החלק הראשון של היום. רבות מאיתנו הן אימהות ומטפלות".

גדות הוסיפה בנאומה: "אנחנו דוחפות את עצמנו קדימה מכיוון שדברים חייבים להיעשות. אנחנו אלו שמובילות. אני מעריצה את האופן שבו נשים מסורות לקריירות שלהן וגם לחיי המשפחה שלהן. אנחנו כל כך מדהימות, שבקושי יש לנו זמן לעצמנו. מה שאני רוצה להגיד הוא שאנחנו לא מרגישות שאנחנו יכולות לשחרר, מכיוון שאנחנו לא שם עדיין. ובכל זאת, אישית, אני לא לוקחת שום דבר מאליו".

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים