מורן כהן, בלוגרית וסטייליסטית מטפחות

סטייליסטית המטפחות מורן כהן – לידה בזמן קורונה

בלוגרית האופנה מורן כהן חושפת סיפור אישי שמתחיל בהתמודדות עם מחלה של בתה וממשיך בעסק מצליח לקשירת מטפחות, וכמובן לידה בתקופה קורונה

מי שנתקל בכוכבת האינסטגרם מורן כהן, בת 36, נשואה + 2, לא יוכל לדמיין מה עומד מאחורי הפיד המעוצב שלה.

כהן אינה עוד בלוגרית אופנה מוכרת. את דרכה בעולם הרשתות החלה דווקא בגלל טרגדיה שפקדה אותה תוך הליך עמוק של התחזקות ואמונה.

כהן נולדה וגדלה כבחורה חילונית לכל דבר ואט אט מצאה עצמה מתענגת על שמירת שבת ומאמצת לעצמה מנהגי כשרות והלכות שונת. השינוי שחל בה, קרה מבפנים, ללא מפגש עם רב או אירוע מחולל תפנית משמעותית.

"חשוב לי שאנשים ידעו שהרשתות החברתיות יכולות להפוך למקור זיכוי הרבים ואפשר להפיק הרבה טוב בעזרת הפצת מסרים של התחזקות ואמונה". מבקשת מורן להדגיש ומספרת שבאותם ימים, יצרה קשר עם הרב יגאל כהן שעודד אותה לפרסם תמונות של כיסוי ראש וסרטוני הסברה לקשירת מטפחות לזיכוי הרבים.

מורן, שהחליטה לא להיכנע לצער ולכאב, החלה מתחזקת עוד יותר ומצאה את עצמה מכסה את ראשה וקושרת מטפחות צבעוניות. בדיוק אז, פרץ האינסטגרם במלא העצמה לתודעת הציבור ומורן החלה משתפת תמונות של כיסוי הראש החדש שלה. השיתוף ותגובות העוקבות שבאו בעקבותיו, עזרו לכהן לצלוח את תקופת שהייתה עם בתה בבית החולים ולהפיג את הבדידות שבין הכתלים העצובים.

ספרי לנו על לידה בזמן מגפת הקורונה?

חליתי בקורונה שלושה שבועות לפני מועד הלידה, למזלי ללא תסמינים אז ההכנה שלי הייתה להחלים לפני הלידה ולקבל אישור מהרופא שאני מחלימה שלא אצטרך ללדת בבית חולים שמיועד לחולי קורונה.
למזלי החלמתי שבועיים וחצי לפני הלידה.
כשהגעתי לבית החולים עשו לי בכל מקרה בדיקת קורונה כמו שעושים לכל היולדות.
מי שיוצאת חיובית מעבירים אותה לבית חולים שיש שם מחלקת קורונה ליולדות.
אמא שלי הייתה איתי בלידה והורשתי להביא עוד מלווה.
גם מבחינת מבקרים זה היה אפשרי מבקר 1 כל פעם. מתחלף אז לא הייתי לבד.
למען האמת לא הרגשתי שוני בלידה הזאת לעומת לידות אחרות בגלל הקורונה למעט המסכה שהייתה עליי לאורך כל הלידה כל השאר היה כרגיל.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים