קייט והצבע החדש

בלונדיניות זה יפה יותר? קייט כבר לא נראית כמו קודם

קייט מידלטון הבינה שקורונה זה זמן טוב לשינויים והחליטה על שינוי. אומנם המספרות בלונדון סגורות, אבל כנראה הספר הגיע לארמון וישב שם כמה שעות טובות עד שקייט הפכה לבלונדינית. האמת, אהבנו ממש

הקורונה הייתה עבור קייט מידלטון זמן להתחדשות, ואחד הפרוייקטים הגדולים ביותר שאי פעם הפיקה הדוכסית, תחרות צילומי קורונה עם הנשיונל פורטרייט גלרי, התפרש על כל בריטניה. עכשיו הגיע הזמן לסיים את התערוכה, ואת זה בחרה קייט לעשות בשמחה וביופי, כשהיא מדברת אל הציבור וחושפת, על הדרך, התחדשות פרטית: להתראות שיער ערמוני ועמוק, שלום מחלפות בלונד עדינות.

המספרות סגורות כרגע בבריטניה, שנמצאת בעיצומו של סגר שני, אבל כנראה שהחוקים שונים מעט לבני המלוכה, ושבשירות הוד מעלתה עובדים גם מעצבי שיער מסורים כעובדים חיוניים. השיער המושקע נראה כמו מקפצה בין חום לבלונד, ולנו יש תחושה חזקה שהבהירות תלך ותתפשט ככל שהחורף יעשה קר וסגרירי יותר.

״הדבר העוצמתי ביותר בפרוייקט עבורי היה האופן שבו ניכר מהתמונות שהקהילות והאנשים מתייצבים אחד לצדו של האחר,״ אמרה קייט בסרטון המיוחד שחתם את תערוכת Hold Still. ״רואים כמה כולנו משמעותיים בחיים אחד של השני.״ הפרוייקט היה הצלחה. הדפסים של 100 התמונות הנבחרות הוצבו ב-80 מקומות ברחבי בריטניה, ומעל 5 מיליון איש צפו בהן באתר האינטרנט המיוחד שהוקם. ״לא יכולתי להיות יותר מלאת הוקרה לכל אדם ששלח לנו תמונה,״ אמרה קייט בכנות מקסימה בסרטון.

הבלונד החדש, והתספורת שמלווה אותו, גם היא שונה וחלקה מבעבר, הועצמו בעזרת ז׳קט אדום חזק ומעוצב, צמוד, עם כתפיים מודגשות, מבית זארה. מדובר בפריט עליו היא חורשת משנת 2012, אותו לבשה לשלל אירועים, ביניהם מפגש רשמי עם נבחרת השחייה האולימפית. הבלייזר המוצלח, מויסקוזה, כולל כפתורי זהב קטנים, ותחתיו לבשה קייט סריג בהיר, בגוון קליפת ביצה, ועל צווארה נתלתה שרשרת ועליה דסקיות עם שמות שלושת ילדיה. אנחנו מוכנים לראות מה יהיה הפרוייקט הבא.

מתלבשת כמו קייט – תוצרת כחול לבן:

מתלבשת כמו קייט – תוצרת כחול לבן
  1. שפתון – לוריאל פריז
  2. עגילים – פנדורה
  3. ג'קט אדום – גולברי
  4. חולצה נקודות שחור לבן – TOPSHOP
  5. חצאית שחורה – ריזבד
  6. מגפון לבן – רנואר
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים