מימי נאמן שייך (3)

נשי אישי עם מימי נאמן שייך / רשת מאפה נאמן

יום האישה הבינלאומי מביא איתו יוזמות נחמדות של נשים בלבד, בראיונות אישיים בדקנו האם המציאות של שכר הנשים מאוזן מגדרית, ואיפה אנחנו פוגשות נשים בתפקידים בכירים והאם הן מרוצות או שצריך עדיין לבצע בלימת חירום ולחשב מסלול מחדש // ראיון אישינשי

מימי נאמן שייך נשואה לדותן, אמא לארבעה ילדים ביתו של יוסי נאמן הבעלים והמייסד של רשת מאפה נאמן. גרה במושב בית נקופה שבהרי ירושלים. במסגרת עבודתי ברשת אני אחראית על כל נושא היח״צ, השיווק והמדיה של הרשת ובין היתר מגיעה לסניפי הרשת אחת לשבוע.

איך הגעת לתפקיד?
אני כבת למשפחת נאמן נולדתי לתוך העבודה, תמיד אני צוחקת ואומרת שנולדתי עם עוגה ביד… כמובן שבמשך השנים רכשתי ידע והגעתי לתפקיד הנוכחי אבל אני זוכרת שבחופשות
בביה״ס כנערה הייתי מגיעה לעבוד בסניפים ולמכור מאפים. לימים ניהלתי מספר סניפים ואף הייתי אחראית על ביקורות בכל סניפי הרשת והיום כאמור אני עושה את תפקידי הנוכחי ובמקביל מעורה בכל הרבדים הניהוליים ברשת מאפה נאמן

מה יש לך להגיד על תפקידים בכירים לנשים בארץ ?
אני באופן אישי מאוד בעד תפקידים בכירים לנשים. אני חושבת שלנשים יש איזשהו ״תבלין״ מיוחד שהקבה״ הוסיף שאין אותו לגברים, אנחנו מסוגלות לעשות כמה דברים בו זמנית.. ניהול הבית, גידול ילדים ואף לטפח קריירה זה משהו שהרבה נשים עושות בהצלחה רבה. כשמגיעות אלי נשים לראיון עבודה זה תמיד משמח אותי, הרבה נשים עובדות אצלנו ברשת ואני מברכת על כך!

האם החברה הישראלית נותנת מקום להתקדם לתפקידים שווים בדרג הגבוה לנשים בארץ?
היום בניגוד לפעם ניתן לראות נשים רבות בתפקידים בכירים. זה אפשרי ומבורך. אני מאוד שמחה שהזמנים השתנו והיום כבר לא מרימים גבה ששומעים על תפקיד בכיר לאישה ההפך. אם תשאלי אותי אין על הכח הנשי.

מה יש לך להגיד על פערי השכר ב2022, גברים מול נשים?
אני בהחלט מרגישה שעדיין קיים פער בין גברים לנשים אך לשמחתי הוא מצטמצם. ניתן לראות היום יותר נשים בתפקידים בכירים אבל יש לנו עוד דרך.
לא אשקר שלפעמים אני נתקלת בתגובות פליאה מצד גברים ששומעים שאני מנהלת בכירה ברשת כה גדולה ואת זה צריך למגר.

איך אנחנו כנשים יכולות לקדם את עצמינו והחברה?
לצערי עדיין קיים פער של עשרות אחוזים אולם לאחרונה הנושא עלה בכנסת ויש מאמץ רב לשנות את המצב אפילו מבחינה חוקית. אני מאמינה שזה ישתנה,נשים לא אמורות ״להתפשר״ על שכרן.

על מה את לא מוותרת ביומיום שלך?
אני לא מוותרת על ספורט. ומשתדלת בכל בוקר לצעוד בטבע כארבעה קמ״, זה הזמן שלי לעצמי !

הבוקר שלך מתחיל עם ….
כוס קפה ועוגייה של מאפה נאמן תוך כדי קריאת עיתון..

מה זה בשבילך חברה טובה?
חברה טובה בשבילי זה מישהי שאני יכולה לפנות אליה בכל מצב והיא לעולם לא תשפוט אותי, תעמוד לצידי בטוב וברע וברגעים שמחים תשמח עבורי שמחה אמיתית.

אישה היא….
אישה היא בת של מלך!! היהלום של הקב״ה…

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים