Img 9629

תערוכת אופנה מלאה סטייל ושיק של המנוח אלבר אלבז תגיע לישראל

תערוכה Love Brings Love שבה משתתפים 47 בתי אופנה בינלאומיים בשבוע האופנה בפריז, תנדוד למוזיאון העיצוב בחולון, העיר שבה גדל ונקבר המעצב המצליח

כמעט שנה לאחר שנפטר מהקורונה, ביום שישי האחרון נפתחה תערוכה לזכרו של מעצב האופנה הישראלי אלבר אלבז בפריז. תערוכת המחווה Love Brings Love, המוצגת כעת במוזיאון גליארה לאופנה בעיר האורות, תגיע לישראל בספטמבר 2022, התערוכה תוצג במוזיאון העיצוב בחולון, העיר שבה גדל אלבז לאחר שעלה עם משפחתו ממרוקו, ובה נקבר בחודש אפריל אשתקד בטקס משפחתי צנוע.

בשבוע האופנה בפריז בחודש ספטמבר האחרון. 47 בתי אופנה ומעצבים יצרו מחוות עיצוביות שהעלו את זכרו וסגנונו שוב על המסלול בעיר שבה חי ומת, בתצוגה שנערכה בסגנון Théâtre de la Mode, תערוכת אופנה שנדדה באירופה ובארצות הברית בשנים 1946-1945. התערוכה המקורית התקיימה מיד לאחר מלחמת העולם השנייה והציגה בובות עם עיצובים של למעלה מ-60 מעצבי הוט קוטור צרפתים כביטוי ליצירתיות, יוקרה וסולידריות, וזאת במטרה גם לגייס כספים לניצולי מלחמה ולעזור להחיות את תעשיית האופנה הצרפתית לאחר המלחמה.

"אלבז תמיד חלם לאסוף את כל המעצבים המוכשרים ביותר ולהראות את כולם ביחד, במעין אקסטרווגנזה בסגנון אמריקני", הסביר האוצר סמסון בריאיון לווג, וציין כי התערוכה הזו היא הראשונה שמציגה תצוגת אופנה שלמה במוזיאון לאחר הופעתה על המסלול.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים