WhatsApp Image 2021-05-09 at 15.06.24

משבר זו הזדמנות להתעצם ולהרוויח יותר, כל אחת יכולה / חני שטיגליץ

חני שטיגליץ בוחרת להראות דווקא את האפשרות ההפוכה: איך לנצל את הימים של משבר כדי להפוך אותם מימי קושי לימי צמיחה כלכלית גדולה // ראיון סופ"ש

הסיפור של חני שטיגליץ "שאלתי את עצמי מה אני רוצה, להיכנס לתסכול או לקחת את המקום הזה ולפרוץ קדימה. זמן משבר זו הזדמנות, הבנתי שאני רוצה להגיע לכמה שיותר ולהגדיל את החשיפה שלי. כל זה כדי שיום אחד, כולם יכירו אותי יותר ואני אוכל למכור להם בעצם את מה שיש לי. לכן השקעתי בוואצפ שמגיע היום לאלפי צפיות, אם זה באינסטגרם לתת כמה שיותר תוכן. כולם עוברים תקופה קשה, אבל צריך לקחת את זה ולמנף את זה למקום הבא".

"צריך להבין שכולנו שווים בין שווים. כולנו חווינו טלטלה מטורפת, גם אם מישהי נראית שהכל אצלה מושלם, כולם בתקופת קושי ואתגרים", מזכירה חני ומייעצת כיצד כן בכל זאת לקחת את ימי המשבר והרצון להתחזק נפשית וכלכלית עוד צעד אחד קדימה "ולכן שיתופי פעולה שפעם חלמת עליהם, שווה לנסות להגשים אותם. היום כולם יותר רכים, קשובים ופתוחים. דבר שני זה הזמן לייעל את העסק. השוטף ביומיום שוטף אותנו. תפתחו את מאגר הלקוחות שלכם, תתקשרו, תיקחו המלצות, תשמעו ביקורות. זה הזמן לקחת את העסק עשר רמות קדימה, מתי יש זמן ביומיום להתקשר ללקוחות?"

ואם לקחת את הנושא צעד אחד קדימה, חני בהכשרתה עובדת עם נדל"ן. לתחום היא הגיעה מאהבה גדולה שנולדה כבר בילדות והתעצמה ככל שגדלה. כשהיא רואה דירות שהופכות מחורבה לארמון, מבחינתה מדובר ביצירת אומנות ועל כן חני מתעסקת לא מעט עם 'פינוי בינוי'.

סיפור החיים שלך בעצם התחיל מהחלטה, שתפי אותנו בזה?

חני בת 33 נשואה עם 3 ילדים, התארסתי בגיל 17 וחצי ומיד למדתי מזכירות רפואית בכירה. הרווחתי 2700 ש"ח בתור מנהלת סניף ואז אמרו לי רוצה להרוויח יותר? תעשי תואר ראשון במנהל עסקים, כמובן הלכתי ולמדתי 3 וחצי שנים תואר ולאחר מכן חזרתי לקופת חולים למבחן קבלה. אחרי חצי שנה של מבחנים הגעתי למבחן הסופי עם כל המנהלים ומשום מה לא אהבו את התשובות שלי ולצערי בזמנו לא קיבלו אותי, הייתי בשוק חיי, הרי למדתי תואר ראשון רק בשביל זה על מנת באמת להרוויח יותר ובזכות הכאב שלי נחשפתי ברוך ה' להרצאה ששינתה את חיי.

מה המניע לצמיחה אישית וכלכלית ?

בהרצאה נחשפתי לעולם השפע והתודעה ושאפשר להרוויח הרבה מאד כסף של חודש, ומשם בעצם פתחתי את העסק הראשון שלי אני עוד זוכרת את הפעם הראשונה שהרווחתי 48 אלף ש"ח
ואז החלטתי שאני רוצה שכל אחת תקבל את הכלים איך גם היא יכולה להצליח ולהרוויח ולחיות בסיפוק והתחלתי לבנות שיטה בעקבות כל הניסיון והלימודים שעשיתי והכי חשוב ישמתי.
ברוך ה' התקדמתי לאט לאט וכיום אני יזמית נדל"ן ומקדמת כ6 מתחמים של פינוי בינוי ברחבי הארץ. כ700 דיירים קיימים וכ2900 דירות חדשות

איך בחרת בתחום הנדל״ן ולא בתחום אחר?

בחרתי את תחום הנדלן כי אני מאד אוהבת את התחום בעייני לקחת משהו הרוס ולבנות חדש – זה אומנות.
בנוסף נדלן זה אנשים ואני אוהבת אנשים. בסופו של יום לא עושים עסקים עם בלוקים אלא עם אנשים.

 

פסגת חלומותי?
1. לראות את במתחמים שלי נבנים – אני מדמיינת כל הזמן את טקס גזירת הסרט לפני שמתחילים לבנות
2. לתת הרצאות בארץ ובעולם בנושא של התפתחות אישית, לגרום לכל אחת להבין שהיא יכולה להגשים חלומות! יש דרך והיא מאתגרת אבל היא יכולה להצליח לחיות בשפע כלכלי וסיפוק!!
3. לפתח קרן השקעות – שכל אחד יכול להשקיע ולהרוויח החל מ-50 אלף ש"ח .

עם מי היית רוצה לשבת לכוס קפה?

הייתי רוצה להיות בחדר עם רבי נחמן מברסלב לשמוע שיעור שלו באמונה ולהתחזק כי בסופו של דבר מה שגורם לנו להתקדם זה עולם האמונה, כמו שכתב בליקוטי מוהרן "זה שהמחשבה יש לה תוקף גדול ואם יחזק ויגבר מחשבתו על איזה דבר שבעולם יוכל לפעול שיהיה כך ואפילו אם יחזק מחשבתו מאד שיהיה לו ממון ודאי יהיה לו", כך שאני רוצה לשבת עם המקור וללמוד הכול לעומק!

מי שאין לה כסף – יש דרכים יצירתיות לייצר כסף?
1. לקחת את החוזקה שלך ובזה להשתמש, יודעת לדבר? תתחילי להתעסק במכירות ותייצרי עוד הכנסה
לפנות למישהי שפותחת עסק ולייצר שותפות ע"י הכישרון שלך, אוהבת לכתוב? לנהל? ולקבל אחוזים, לחשוב על רעיונות יצירתיים.
2. לבדוק קרנות פנסיה, השתלמות, הלוואה לכל מטרה ולקנות נכס ואפילו קטן אבל להתקדם!
3. להיות בסביבה של אנשים מצליחים ולשאול שאלות וללמוד וליישם!
4. כדי להצליח לא צריך כסף, צריך רצון עז, יצירתיות והתמדה!!!
5. להתמיד!!!!! רוב האנשים לא מצליחים כי הם פורשים רגע לפני ההצלחה, הצלחה לוקחת זמן…. שימי לב אם תחממי קומקום מים וכל רגע תקומי לכבות ולהדליק בעקביות האם המים יהיו חמים? לא… לכן – צריך להמתין 5 דקות וכך יהיה חם אותו דבר ההצלחה.

לאיזה יעד בעולם את הכי רוצה להגיע?

למקסיקו.

אישה היא עוצמתית

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים