BB online

מעל ומתחת למסכה: אלה הטרנדים הבולטים של העונה הקרה בתחום הטיפוח

אם איפור הוא חלק מהחיים שלכן בימים כתיקונם, סביר שאחד משני דברים קרה השנה: או שהבנתן כמה אתן לא באמת צריכות ואוהבות להתאפר, או בדיוק להיפך. שעדיף לתת לטיפוח עור הפנים מקום הרבה יותר רחב ביום יום, כי ביננו את יוצאת מהבית עם מסיכה, מה שנשאר לעולם לראות זה את עיניך היפות, מה חדש על מדף הטיפוח

2020 הייתה השנה שבה הפסקנו להתאפר, לפחות לתקופה. זה היה משחרר לפרקים, מדכא לפרקים, ובהנחה שאתן לא מהזן הנדיר והמוזר שלובש ג'ינס לעבודה מהבית ועל הדרך זורק קצת אייליינר לקראת ישיבת הזום – זו ככל הנראה הייתה פרידה זמנית מהסוג הבריא, שבסופה איחוד מרגש עם מדף הביוטי מתוך הבנה מחודשת ובוגרת של מקומו בחיינו.

המסקנות ודאי משתנות ממתאפרת למתאפרת, ובהתאם גם מטרנד לטרנד: בשבועות האופנה האחרונים נרשמה נוכחות משמעותית של שני קצוות הסקאלה – מהיציבות המתחזקת של מגמת ה"נו-מייקאפ מייקאפ" ששואפת למראה טבעי ככל האפשר תוך הכרה מפוכחת בנסיבות המציאות, מה שנשאר לנו זה בעיקר לדאוג לטיפוח עור הפנים, גם בתקופה שלא כל כך יוצאים מהבית ואין לאן להתאפר, וגם בתקופה של סתיו/חורף והיובש שמשתלט על העור. אנחנו חייבות לטפח אותו.

מה חדש במדף הטיפוח:

מארז-מוצרים-לטיפול-בפצעונים // CLONOQUE

סדרת Anti Blemish לטיפול באקנה ובפגמי עור בשיטת שלושת השלבים –

פצעונים הם דאגת עור אוניברסלית המטרידה את בני ובנות כל הגילאים, ובמיוחד בני נוער. הופעת הפצעונים עשויה לגרום לחוסר ביטחון עצמי, דווקא בגיל שבטחון כזה כל כך הכרחי אל מול החברים.

כחלוצים בטיפול בדאגות עור, מותג הטיפוח והאיפור קליניק מאמינים בגישה יעילה מצד אחד ועדינה מצד שני, לטיפול ביתי באקנה. למותג סדרה מעולה לטיפול בפצעונים- סדרת Anti Blemish, הידועה כאפקטיבית ומוכחת קלינית בטיפול בפגמי עור וכפועל יוצא גם בהעלאת הבטחון וההרגשה הטובה. כעת לוקחים בקליניק את הטיפול בפצעונים צעד אחד קדימה ומשיקים מארז ייעודי לטיפול באקנה ובפגמי עור.

קליניק ששיטת הטיפוח שלהם מבוססת על שלושה שלבים, מאמינים בשיטה זו גם בדרך לעור נקי מפצעונים. סדרת "Anti Blemish" מבוססת על  3 שלבים פשוטים של טיפול בעור הפנים: ניקוי באמצעות סבון, רענון והסרת תאים מתים באמצעות מי הסרה ,טיפוח באמצעות תחליב לחות נטול שומן המותאם במיוחד לעור רגיש ומגורה הסובל מקילופים, יובש ואקנה. המוצרים מבוססים כולם על נוסחה עדינה, נעימה, שאינה מייבשת את העור, מאזנת את כמות השומן ושומרת על הנקבוביות נקיות. התוצאה: עור פנים נקי וחלק יותר.

ויש גם מתנה מיוחדת במארז: מסקרה high impact  בגודל מיוחד המארז בשווי 424 ₪. מחירו לצרכן: 349 ₪. 

גייד-סדרת-SENSE-5

 SENSE 5 סדרת טיפוח המעניקה הזנה אינטנסיבית לפנים ולצוואר ומשקמת את העור להשבת יופיו הטבעי – 

סדרת SENSE 5 פותחה כדי לאזן את שגרת היופי שלנו, להעניק הזנה עמוקה לעור הפנים לשקם אותו באופן מידי ולאורך זמן. מבוססת על נוסחה המכילה תערובת אינטנסיבית של פפטידים ומרכיבים פעילים ממקור טבעי המעודדים ייצור קולגן ומגנים על העור מפני רדיקלים חופשיים. הנוסחה מכילה תערובת אינטנסיבית של מרכיבים פעילים ממקור טבעי, המעודדים ייצור קולגן, ומגנים על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. בליבה של הנוסחה BioNymph Peptide  תערובת טבעית של פפטידים ותאי גזע צמחיים המגנה על הדנ"א, מעלה את רמת האנרגיה משפרת את האלסטיות ותורמת למראה עור חלק.

הוראות שימוש: יש למרוח באחידות על פנים נקיות מדי בוקר וערב. ניתן למרוח את הקרם בפני עצמו או מתחת למייק אפ. תוצאה: העור נראה רענן חלק ובריא יותר. 

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪

וישי-קרם-עיניים-מינרל-89

לה רוש פוזה מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי המומלץ על ידי למעלה מ- 25,000 דרמטולוגים ברחבי העולם משיק לראשונה:  

סדרת טיפוח אנטי אייג'נג: HYALU B5 , היאלו B5, הסדרה כוללת 3 מוצרים: קרם לחות, קרם עיניים וסרום, תיקון אנטי-אייג'ינג עם חומצה היאלורונית ו-ויטמין B5טיפול ב"פצע הכרוני" של עור מזדקן, אשר מאיץ את שיקום העור לטיפול בקמטים, השבת נפח ומוצקות העור.

קרם עיניים  – לטיפול בקמטים מסייע בתיקון והשבת הנפח לעור מכיל חומצה היאלרונית. ויטמין B5. לטיפול בקמטים ובמראה דק ועייף של העור באזור קונטור העין. יעילות – שתי חומצות היאלרוניות וויטמין B5 עוזרות להעניק נפח ולשקם את מחסום העור באזור קונטור העין. להפחתת מראה קמטים וקמטוטים עדינים. תוצאות : אזור קונטור העין נראה רענן ובעל מראה ערני יותר. הוראות שימוש: מרקם נוח המשיב נפח לעור. יש למרוח באזור העין עד לספיגה מלאה מידי בוקר וערב. מצוין בתור בסיס לאיפור. ללא בישום.

מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪, תכולה: 15מ"ל.

November ללין בלאק פריידי // צילום: תמוז רחמן

ללין במבצע מיוחד לבלאק פריידי בחנויות שפתוחות ובאתר האון ליין

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים