הצבע החם של חורף 2020

חום ואהבה: כך תלבשו את הצבע הרשמי של החורף

במשך תקופה ארוכה סבלו גווני החום ממעמד אופנתי מפוקפק, מה שהופך את ההשתלטות המוחלטת שלהם על זירת הסטייל הנוכחית לדרמטית אף יותר. זה קורה בחסות מותגי העל והפאשניסטות שלובשות אותם, אבל ממש אין צורך באלפי עוקבים כדי ליישם את הטרנד

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר בהן מפעילה האופנה את קסמיה החמקמקים היא באמצעות משחקי צבעים וגוונים. "הצבע הנכון של העונה" היא לא סתם עוד כותרת וגם לא ציווי שמיימי, כי אם תולדה של מעין רשת אינטואיציות תת-קרקעית העוברת ממסלולי התצוגה של מותגי העל דרך הסטורי של קנדל ג'נר וכל הדרך אל הקולבים של זארה, עד שאנחנו נכנסות לסניף הקרוב לביתנו ומבינות פתאום שאנחנו רוצות לקנות וללבוש עכשיו משהו בצבע חום. זה פשוט מרגיש נכון.

זה בולט במיוחד במקרה הזה, כי החום באופן ספציפי בילה תקופה ארוכה במחלקת ה"לא נכון" וסבל מסטטוס ירוד, כנראה בגלל כמה אסוציאציות מפורשות מדי ואיזו כבדות סבתאית שדבקה בו. בזהירות ובהדרגה זה החל להשתנות, בעיקר בחסות אחת משתי המגמות האופנתיות המשמעותיות ביותר של השנים האחרונות – זו שהתפתחה כאנטי-תזה לרעש הקרדשיאני המקדש הגזמה ומלאכותיות וביקשה לחתור לשקט מינימליסטי ולהעלות על נס את המראה הטבעי.

איזבל-מארה-שכמייה // צילום: סיימון אלמל

נסיבות המציאות תרמו גם הן לצורך הגובר בתחושת חמימות נינוחה, שורשית, בחיבור לאיזו אדמה – ואת החלל הזה שמחו למלא שמות רותחים כמו ז'אקמוס או בוטגה ונטה, שהפכו את ספקטרום גווני האדמה לגל ששטף וצבע את פיד האינסטגרם של מיטב הפאשניסטות.

אז החורף הזה, יותר מתמיד, נשב בבית ונלבש טרנינג חום צמרירי ומפנק. אם וכאשר נצא מהבית, נעשה את זה בשילובים טבעיים של כל מניפת הצבעים הארציים – מחול ים דרך קרמל מלוח ועד שוקולד מריר.

תת-טרנד כיפי במיוחד שהתבסס כבר בחורף שעבר ולגמרי ממשיך איתנו הוא זה שמפגיש בין גווני חום חמים לפסטלים צוננים כמו תכלת, לילך ופיסטוק, ועל הדרך נשבר גם מיתוס "ביג נו נו" מסורתי – עדכנו את אמא שמעכשיו השידוך בין חום לשחור הוא מופת של דיוק ותחכום.

הוורסטיליות החומה מזמינה גם שילובי בדים ומרקמים – עור, צמר, קטיפה או קורדרוי. למעשה, זה הרגע להוסיף למלתחה ג'ינס חום. גם אם זה אומר שבשנה הבאה הוא יידחק לארון כשפתאום יתברר שכחול נייבי הוא הצבע היחיד שבא לנו ללבוש.

הלוק הנכון לחורף הישראלי 

  1. עפרון גבות – לוריאל פריז, סדרת אינפיליבל
  2. משקפי שמש – אירוקה מייקל קורס
  3. תיק צד – גולברי
  4. מעיל פרווה מחמם – גולברי
  5. חצאית – גולף
  6. חולצה מנומרת – גולברי
  7. תכשיטי פנדורה צ'ארמ
  8. כפכף – סקופ
  9. צללית חומה – לויראל פריז
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים