VICTORIA BECKHAM

מעילים יפים ומחממים לימי החורף הקרים

ארוכים או קצרים, מצמר או מפוך, צבעוניים או עם דוגמאות, מחומרים טבעיים או סינתטיים – לרגל השבוע הסוער, אספנו דגמים מוזלים לכל סגנון במכירות סוף העונה אונליין
הסופה של היום מביאה אותנו לחפש מעיל טוב שיחמם אותנו – מעיל טוב הוא מצרך חשוב במלתחה. מכירות סוף העונה שהעמיקו בימים אלה בבוטיקים וברשתות האופנה, מאפשרות לרכוש מעילים, לרוב אחד הפריטים היקרים במלתחה, בחצי מחיר או פחות. בשוק קיימים מגוון רחב של מעילים המתאימים לכל סגנון, מבנה גוף וטעם אישי: ממעילי צמר ארוכים ועד מעילי פוך קצרים ומחממים, צבעוניים או עם דוגמאות, מחומרים טבעיים או סינתטיים.
בבחירת המעיל, יש לקחת בחשבון את הצרכים היומיומיים ולבדוק שבאמת מדובר בפריט המחמם היטב. כדאי גם לחשוב על איזה חומרים מתאימים לכם – מעיל צמר, לדוגמה, יתייבש לאט יותר ממעיל פוך עשוי ניילון. בנוסף, מומלץ שהמעיל לא יהיה צמוד מדי וישאיר מספיק מרווח באזור הכתפיים והידיים (למקרה שרוצים ללבוש סריג מתחתיו).
מעיל טוב אינו רק כסות – הוא גם הצהרה אופנתית. מתוקף היותו פריט דומיננטי בהופעה, ולפעמים הפריט המרכזי ביותר במערכת הלבוש, מעיל הוא חזות הכל. מי שמעוניינת לשמור על מראה קלאסי, יכולה להיצמד למעילי צמר ארוכים בצבע קאמל נצחי או למעילי טרנץ' איכותיים; אלו שרוצות להפגין מראה טרנדי, יכולות למצוא ברשתות אופנה זולות מעילים בסגנון עכשווי, כמו מעיל ארוך בצבע שמנת בהיר או מעילי טדי פרוותיים, שמלווים אותנו כבר כמה עונות. לרגל החורף שחזר, אספנו 10 מעילים יפים שנמכרים בימים אלה במחירים מוזלים.
הטרנדי
ריזרבד

הנצחי

H&O // צילום טל טרי

הנינוח

המשביר לצרכן

המחבק

גולברי // צילום: טל טרי
האורבני // צילום: שרבן לופו

הצעיר

pull and bear // צילום: פול רובנס
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים