לוק אופנתי של מלאינה - אינסטגרם

מלניה טראמפ עם מעיל בורדו ארוך במחיר מטורף

מלניה טראמפ רוצה עוד קצת למלתחה שלה בתור הגברת הראשונה. כשהגיעה במעיל עור מרהיב שעולה מעל 20 אלף שקלים ונעלי מנולו בלניק בפרינט זברה. אין ספק שהיא מנסה להשאיר מאחוריה נעלי סטילטו גדולות להיכנס אליהן

מלניה טראמפ היא לא בדיוק הגברת הראשונה שאמריקה והעולם התרגלו לראות, ולמעשה גם בעלה הוא לא בדיוק הנשיא הטיפוסי. אבל לא משנה מה אתם חושבים על בני הזוג ברמה הפוליטית או האישיותית, על דבר אחד קשה להתווכח – הסטייל של מלניה.

אז נכון, היינו שמחות לראות את מלניה יורדת קצת לעם לפעמים, ממחזרת תלבושות ולובשת יותר בגדים נגישים כמו שעשתה מישל אובמה, אבל אם ננתק לחלוטין את הפן הפוליטי מהלבוש של מלניה, מדובר באישה יפהפייה שאוהבת אופנה ונהנית להתלבש.

אין לנו ספק שהסיקור האופנתי של מלניה ימשיך גם לאחר שהיא תעזוב את הבית הלבן, אבל כרגע נראה שהיא רוצה לסחוט את המלתחה שלה בתור הגברת הראשונה עד לטיפה האחרונה, ואם לא היה כבר ברור – אנחנו לגמרי בעד. הפעם היא הגיעה לתמוך בדונלד בעצרת כשהיא לובשת מעיל מהחלומות שלנו.

מתוך אינסטגרם

המעיל, בשווי של כ-20 אלף ש״ח הוא מבית אלכסנדר מקווין, מותג חביב מאוד על מלניה ואחד שהיא מרבה ללבוש, והוא עשוי עור בגוון אדום עמוק. הכל במעיל הזה נפלא – הכפתורים השחורים, הכתפיים המרובעות, הגזרה שגורמת לו לדמות לשמלה והחתכים בתחתית שמאפשרים לו תנועה מחמיאה.

מתחת למעיל מלניה בחרה ללבוש מה שנראה כמו שמלה שחורה פשוטה, כי היא מבינה טוב מאוד מי הכוכב של הלוק הזה. כדי להוסיף עוד קצת עניין היא בחרה בנעליים בפרינט זברה של מנולו בלניק, עם תיפורים אדומים שמתאימים למעיל. אין ספק שהיא משאירה מאחוריה נעלי סטילטו גדולות להיכנס אליהן – לפחות במובן האופנתי.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים