מתוך אינסטגרם kaylin.puffer

מה קורה ברשת החברתית: איוונקה טראמפ לבשה שמלה של סיפורה של שפחה

רגע לפני שהיא עוזבת את הבית הלבן, איוונקה טראמפ לבשה שמלה שנריאת בדיוק כמו שמלה מ"סיפורה של שפחה". הפוסט גרר אלפי תגובות, חלקן אף טענו שהבחירה השנויה במחלוקת נעשתה באופן מכוון. התגובה של מארק ג'ייקובס הייתה לא פחות ממושלמת

חשבון האינסטגרם של דיאט פראדה הצליח לייצר בסוף השבוע האחרון עניין תקשורתי סביב שמלה תמימה שלבשה איוונקה טראמפ. הפלטפורמה המוכרת, שמרבה לעסוק בסוגיות שקשורות באופנה, תרבות, פוליטיקה עם דגש על התפר הדק שבין השראה להעתקה, מצאה דמיון רב מדי בין השמלה של איוונקה לשמלה מהסדרה 'סיפורה של שפחה'.

ביום חמישי, העלתה טראמפ תמונה שלה ממעמד מתוקשר לצד אביה בבית הלבן. מה שעורר דיון היה הצבע של השמלה, שכונה על ידי דיאט פראדה 'ירוק גלעד'.

בדומה לאבחנות עבר של החשבון גם הפעם הפוסט זכה לעניין, למרות שאיוונקה כבר נצפתה לובשת את השמלה המדוברת, וגם אז היא זכתה להשוואות לשמלות הירוקות שבסדרה.

מתוך אינסטגרם. fashion.and_beauty_official

בדיאט פראדה רתמו את ההשוואה הנוכחית לדיון בעתידה של איוונקה ביום שאחרי הבית הלבן, והכתבות והדיווחים שמתפרסמים על כך שמעגלי החברה הגבוהים בניו יורק לא צפויים לקבל אותה ואת בעלה ג'ארד קושניר בידיים פתוחות.

הפוסט גרר תגובות, חלקן אף טענו שהבחירה השנויה במחלוקת נעשתה באופן מכוון. מעצב האופנה מארק ג'ייקובס לא הסתיר את התחושות שעלו בו למראה התמונות, סיכם אותן, וכתב: "Karma's a bitch. Her stylist is an even bigger one".

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים