child-1864718_1920

מבולבלים? לא זה גם משחק מבוגרים!

"הביקוש לצעצועים ולמשחקים, בעיקר משחקי קופסא, פאזלים, משחקי חשיבה, ריכוז וזיכרון, הולך וגובר בתקופת הקורונה", בעיקר בתקופה הנוכחית, חזרו למשחקי הקופסא ובגדול. פאזלים של 'שחק נא', שהינם איכותיים במיוחד גם ברמת התוכן, היו פופולריים במיוחד, ומשחקים נוספים"

באירוע השקה מיוחד שנערך בזום בהשתתפות עיתונאים, עיתונאיות ומובילי דעת קהל, השיקה חברת 'שחק נא' את המשחק החדש והמלהיב שזוכה להתעניינות רבה – 'בלבול'.

במהלך ההשקה נשא דברים מר מאיר קלוגהפט מנכ"ל 'שחק נא' ויו"ר ענף הצעצועים בלשכת המסחר של מדינת ישראל. הוא סקר את ההיסטוריה המרתקת של חברת 'שחק נא' המייבאת את מיטב המותגים הבינלאומיים בתחום הצעצועים והמשחקים זה למעלה מחמישים שנה. הוא פירט על אודות ענף משחקי הקופסא שהחברה מנגישה לציבור, תוך שימת דגש על חווית משחק איכותית ברמה הגבוהה ביותר, הן לילדים והן למבוגרים.

"הביקוש לצעצועים ולמשחקים, בעיקר משחקי קופסא, פאזלים, משחקי חשיבה, ריכוז וזיכרון, הולך וגובר בתקופת הקורונה", אמר קלוגהפט. "מעבר לכך שהציבור שומר המצוות צורך תמיד משחקים כמענה לחוויית פנאי בשבתות וחגים, ראינו שגם בציבור הכללי, בעיקר בתקופה הנוכחית, חזרו למשחקי הקופסא ובגדול. פאזלים של 'שחק נא', שהינם איכותיים במיוחד גם ברמת התוכן, היו פופולריים במיוחד, ומשחקים נוספים".

הוא סיפר על הדרך הארוכה שעובר משחק מאז היותו רעיון ראשוני, ועד שהוא מונח על המדפים.

אחריו הדגים מר גלעד רונן, מנהל קטגוריית המשחקים ב'שחק נא' את המשחק החדש שכובש את המדפים – 'בלבול' מבית Thinkfun, וסיפר לכל המשתתפים על המשחק המקורי, המאפשר חוויה משפחתית וחברתית, תוך פיתוח מיומנויות זיכרון ויכולות שונות.

מי שנחשף למשחק החדש 'בלבול', משחק המשלב צחוק והנאה, תחרותיות – טוען כי מדובר באחד המשחקים החווייתים ביותר שיצאו לאחרונה.  מדובר במשחק זיכרון ושאלות משעשעות.

על המשתתפים לזכור רצף של מספרים, בצורה מיוחדת. פותחים קלף משחק ועונים על השאלה, לפני שאומרים בקול רם את רצף המספרים…

המשחק מתאים לגיל שמונה ומעלה. מומלץ לכל המשפחה, שעה של כיף והנאה.

המשתתפים שנהנו שאלו שאלות על עולם המשחקים, על העדפות, על המשחקים הבאים עליהם שוקדים מיטב המומחים של 'שחק נא'.

ברשתות המובילות, באתרי האון ליין, ובחנויות המשחקים שעובדים כעת בשירות משלוחים בהזמנת משחקים עד הבית, מעידים כי נרשם ביקוש גבוה ל'בלבול' וליתר משחקי 'שחק נא' המייבאת בין היתר משחקים של החברות המובילות בעולםRavensburger EDUCA; Thinkfun ועוד.

'שחק נא' – לשחק חכם!

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים