חלות במאפה נאמן

"לקבל שבת בנחת? לא תאמינו כמה זה אפשרי"

מהדרים בהכנות לשבת, אבל מגיעים אליה עם הלשון בחוץ? השבת חשובה מאוד, אבל גם שלום בית והילדים חשובים. ריבוי מאכלים – לא בהכרח מעיד על עונג שבת, וכן, אפשר להכניס לקנות מאפים וחלות בטעם של בית, אפילו האורחים לא ירגישו בהבדל

כל השבוע אנחנו מחכים לנוח בשבת, למרות שכבר מרביעי מתרוצצת מחשבה של מי נזמין השבת, אצל מי מתארחים, ומה רשימת קניות שאני רוצה להכין ולפנק את יקירי. שבת מנוחה, המשפחתיות בשבת, לעצור הכל ולשבת סביב השולחן עם כל המשפחה ולשים בצד את כל חיי היום יום בצד, ופשוט לעבור למצב של מנוחה וקדושה.

במאפה נאמן אופים בשבילכם באהבה גדולה סל מלא בכל טוב לכבוד שבת קודש, חלות מעולות שמתאימות להניח על הפלטה לפני ארוחת שבת וכן הן מגיעות חמות לשולחן מושלמות לצד כל תבשיל וסלט שהכנתם.

גם החלות המתוקות של מאפה נאמן הולכות מצוין בשבת בבוקר עם קצת משהוא מתוק ליד.  מעבר לחלות יש לנו מאפים איטלקיים עם גבינות, ירקות ורטבים טובים שנאפים בתנור אבן, גם הם בהחלט מפארים לכם את שולחן השבת.

למאפה נאמן יש מבחר עוגות גבינה ועוגות בושות לאירוח ולקינוח שמתאימים לסיום ארוחה בשרית.

רשת מאפה נאמן נותנת מענה לכל סגנונות האירוח בטעמים ביתיים, כשרויות מהודרות ומחירים ששווים לכל כיס.

רשת "מאפה נאמן" התחילה את דרכה בירושלים של פעם בשנת 1944 כאשר סב המשפחה, הרב ברוך נאמן ז"ל, היה מייצר מוצרי מאפה ומוכר אותם על גבי עגלת תינוק בשכונת הבוכרים וברחובות ירושלים. כיום מונה הרשת כ-400 סניפים בכל רחבי הארץ, כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים