Img 8738

לינור אברג'יל נגד מיס יוניברס: "פשוט ביזיון"

מלכת היופי ומיס עולם, לינור אברג'יל, יוצאת כנגד תחרות מיס יוניברס שמתקיימת באילת: "זה פשוט ביזיון שהבנות שלנו צריכות לחיות גם היום על ידי אישור חיצוני גופני שמעריך את ערכן, לרוב על ידי גברים"

הדוגמנית והשחקנית לינור אברג׳ל, מלכת היופי ומיס עולם לשנת 1998, יצאה היום כנגד תחרות מיס יוניברס שמתקיימת בימים אלו באילת.

כך כתבה לינוי אברג'יל בחשבון האינסטגרם שלה: "השנה 2021. נשים מהלכות בבגדי ים בעוד אנשים מחפצים אותם ובוחרים את זו שתזכה להיות מיס יוניברס!! באמת??? זה פשוט ביזיון שהבנות שלנו צריכות לחיות גם היום על ידי אישור חיצוני גופני שמעריך את ערכן, לרוב על ידי גברים מזילי ריר חסר השכלה!!"

עוד הוסיפה אברג'יל וכתבה: "אנחנו הנשים מלכות. אף אחד לא יכול להתייחס אלינו כאילו והיינו חפץ בלי נשמה שצריך להעריך… את מביאה חיים. את עולם ומלואו. את הכל ויש בך הכל!!!"

אברג'יל חתמה: "עוד יבואו ימים בהם נסתכל אחורה ולא נאמין שתחרויות כאלה היו אצלנו. בושה!"

כזכור, אברג'יל היא אינה היחידה שיוצאת כנגד הפורמט. גם תקווה גדעון כתבה כנגד התחרות וגם הזמנת נטע בריזילי שיתפה כי הזמינו אותה לשיר בתחרות והיא סירבה: "אני עדיין לא מצליחה לראות את עצמי עומדת על במה שבה שופטים נשים על פי מראה חיצוני, מידות גוף, גובה ומשקל". עוד הוסיפה ברזילי על מיס יוניברס: "קונספט קשה, מיושן ומקטין".

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים