014a9669 גולברי מחיר מעיל פרווה 599.90 כובע 103.92 שח צילום יניב אדרי (custom) (1)

חורף בסטייל // אופנה

החורף כבר כאן, ואיתו הקושי להתלבש בסטייל בקור המקפיא. במיוחד לצורך כך, אספנו לכן 6 טיפים מנצחים כיצד גם תתלבשי בסטייל בחורף וגם תשמרי על חום גופך

החורף כאן וזה הזמן להתכונן אחת ולתמיד כמו שצריך, לוק חורפי ונכון יותר

אקססוריז חורפיים

החורף הקריר כבר כאן, וזה הזמן להצטייד באקססוריז חורפיים שהם ממזמן לא רק פריט מחמם בחורף. השתדלי לקנות פריטי שימושיים שמתאימים לכל לוק, ומשדרגים אותו בקלות. לדוגמא: כובע צמר מחמם ושייקי בצבעים כהים או כובעים מסוג אחר. בגזרת הצעיפים, הצטיידי בצעיפים שעושים לך מצב רוח טוב, צבעונים ומשמחים שמקפיצים את הלוק למקום אחר.

Parfois F W2021 Photo Pr (13)
Parfois

מעיל מחמם

בחורף מעיל איכותי ומחמם הוא פריט חובה. אבל לרוב הם גדולים, כבדים ומעט מגושמים. לכן, אם בחרת ללבוש מעיל גדול ומחמם, תאזני את המראה עם טיצ' או גרביון שנותן איזון ללוק הכללי.

קסטרו דורית רבילס מעיל 139.90 שח במקום 199 שח צילום דודי חסון
קסטרו דורית רבילס // צילום: דודי חסון

מראה אלגנטי בחורף

אם את רוצה לייצר מראה אלגנטי, מעיל מחויט הוא הבחירה הטובה עבורך. עדיף שהמעיל יהיה צמוד יחסית לגוף ולא ארוך מידי, כדי ליצור מראה מסודר ואלגנטי.

טומי הילפיגר X טימברלנד A5u19s84 מחיר 1499.90שח צילום יחצ חול (1)
טומי הילפיגר טימברלנד

שכבות בסטייל

בחורף הקריר נעים להתלבש עם שכבות רבות שמחממות אותנו. נצלי את ההזדמנות הזו לשחק עם טקסטורות שונות ושכבות שמבצבצות מתחת על מנת ליצור מראה מרענן. אל תפחדי לשלב סריגים עם חולצה דקה שמבצבצת מתחת לסריג, לשלב חולצת גולף עם עוד חולצה דקה מתחת וכדומה.

מגפוני שייני ברשת רנואר מחיר 169 שח צילום אלעד חיזקי
מגפוני שייני ברשת רנואר // צילום: אלעד חיזקי

נעלים ואקססוריז, תוכלי לשלב יחד עם מגפים או סניקרס. מעיל או עליונית ללא שרוולים, זאת בחירה שבאופן אוטומטי תציג אותך כסטייליסטית. למעילים אלו יש אימרה והם מאוד נוחים בימים קרירים, למעשה, לובשים מעיל אך הידיים פנויות וכתוצאה מכך זה אוטפייט נוח במיוחד. נסי לשלב צבעים באותו ה"טון" וכך תצרי מראה מודרני וצעיר.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים