WhatsApp Image 2021-02-02 at 16.06.39 (2)

"לאשה" ו"ל'אופיסְיֵיל ערבִּיָה" מהאמירויות בשיתוף פעולה אופנתי במיוחד

החיילת בת ה-19, שזכתה בתואר "הפנים היפות בעולם", היא הישראלית הראשונה שמככבת במקביל על שער מגזין אופנה ערבי ועל שער ישראלי, במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי בין המגזינים: "כל מי שהיה על הסט התרגש. הצלחנו להוכיח שגם אופנה היא דרך מצוינת להעביר מסרים של שלום, אחווה ושיתוף פעולה

מגזין 'לאשה' הישראלי בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מגזין 'ל'אופיסל ערביה' מדובאי, חולקים שער משותף שאליו מצולמת לא אחרת מאשר הדוגמנית הישראלית יעל שלביה שנבחרה לאחרונה כפנים היפות בעולם של  TC CANDLER.

שלביה עושה היסטוריה, מעבר לכך ששלביה ישראלית, בוגרת אולפנה, היא גם משרתת בימים אלו בצה"ל מה שהופך את הצעד להרבה יותר אמיץ מצד המגזין מהאמירויות.

למען ההדדיות, מלבד השער של שלביה למגזין נוסף גם שער אחורי עם 'שאנל איאן' שפרצה תקרת זכוכית בהיותה הדוגמנית הראשונה השחורה בדובאי, הפקה משותפת נוספת שמתפרסמת ב'לאופיסייל ערביה' גם כן.

"אחרי שהשערים שלנו מוכנים, נשאר לתרגם אותם לאנגלית לצורך הגיליונות המיוחדים שיישלחו לדובאי. ומה אני אגיד לכן, לראות על השער שלנו את המילים באנגלית: For the first time in history – same cover in Israel and UAE זה פשוט מרגש." כותבת עורכת לאשה קרינה שטוטלנד באינסטגרם בפוסט על ההתגלגלות שעברה מהרעיון לשיתוף הפעולה ועד לכך שגליונות לאשה ישלחו לראשונה לאמירויות, "אני פה, בפינת העבודה שלי בסלון מאז הסגר, גאה בשיתוף הפעולה המרגש בין כל העוסקים במלאכה במדינות השונות ובכך שכולנו יחד הצלחנו להוכיח שגם אופנה היא דרך מצוינת להעביר מסרים של שלום, אחווה ושיתוף פעולה." היא מסכמת.

שלביה משרתת בחיל האוויר, ולמרות זאת, היא עדיין מצליחה לקטוף קמפיינים. בין השאר היא פרזנטורית של אדידס, רנואר, זר פור יו וחברת הבישום ספרינג. בימים אלה היא מצטלמת לעונה השנייה של סדרת הנוער "פלמח" (טין ניק, yes).

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים