WhatsApp Image 2021-02-03 at 11.53.16

שני כהן כנען מאמינה שצריך לשים בפרונט נשים אמיתיות

חשוב לי התפיסה ומודל הנשי בכלל, אחת שמאמינה שצריך לשים בפרונט נשים אמיתיות, כאלו שחוות את היום יום לפעמים בטוב ולפעמים ברע, ולא רק להציג תמונה יפה של אישה סקסית בהלבשה אישית. החזון שלה מתמקד בקבלת המגדר שלנו כמגדר חזק, משפיע ושווה ערך לגברים, תוך שילוב האדרת גוף האישה על כל גווניו וסוגיו // ראיון

נשים בכל גיל צריכות להיראות ולהרגיש הכי טוב עם עצמן, מודל היופי ותפיסת הנשיות הן תמיד במגמות משתנות וכך הן גם ימשיכו להיות. שני כהן – כנען היא מנהלת השיווק של חברת טריומף. והיא מסתכלת על החזון שלנ לנשים אמיתיות, שמתפתחות בזכות עצמן ולא על חשבון אחרים.

כדאי לא להסיק שהסטנדרט הוא לא עובדה חקוקה באבן ויופי חדש תמיד ממתין שם שיבחינו בו ויגלו אותו. היא מאמינה שאנחנו בעידן שבו חידוש גדול לאנשים לגלות את היופי של נשים אמיתיות. ואם אנחנו נתכחש לזה, נעלים עין, אנחנו נמנע מעצמנו עתיד לחכות לו ולהיות אופטימיות לגבי.

ראיון עם מנהלת השיווק בחברת טריומף שני כהן כנען

לכל אשת מקצוע יש חזון. שתפי אותנו בבקשה, מהו החזון שלך,  כמנהלת השיווק של המותג הוותיק, האיכותי והחדשני טריומף?

אני חושבת שלהיות מנהלת שיווק של מותג הלבשה תחתונה זו זכות, שמאפשרת לי כיום להשפיע על אופן החשיבה ותפיסת המודל הנשי ככלל.

אני מאמינה שצריך לשים בפרונט נשים אמיתיות, כאלו שחוות את היום יום לפעמים בטוב ולפעמים ברע, ולא רק להציג תמונה יפה של אישה סקסית בהלבשה אישית.

החזון שלי מתמקד בקבלת המגדר שלנו כמגדר חזק, משפיע ושווה ערך לגברים, תוך שילוב האדרת גוף האישה על כל גווניו וסוגיו.

 

מהי ההשראה שלך להצלחה, או איזו דמות היא בעיניך מודל להשראה בעבודה שלך?

ההשראה שלי להצלחה הן כל נשים שבטוחות בעצמן ובמי שהן, לא מפחדות להגיד את אשר על ליבן או מתחבאות מאחורי מילים יפות, כאלו שחותרת תמיד להצליח ולהתפתח עוד ועוד בזכות עצמן ולא על חשבון אנשים אחרים.

 

נשים בכל גיל אוהבות טריומף. מה סוד ההצלחה של המותג?

טריומף הוא מותג הלבשה תחתונה מוביל וותיק, נשים בכל עולם מכירות ומחוברות אליו. אני חושבת שטריומף שם עצמו כמותג המייצר חזיות איכותיות ונוחות, כאלו שיעזרו לך לעבור את היום בצורה טובה וקלה יותר.

טריומף מציע מגוון רחב מאוד של חזיות ומידות כך שכל אישה בכל מידה, גיל, מבנה גוף וכו', יכולה למצוא לעצמה חזייה שתתאים לה.

 

מהם אתגרי השיווק בהם את נתקלת בפנייה למגזר החרדי?

הקהל הדתי מהווה חלק נרחב מקהל לקוחותינו, ולכן חשוב לנו להגיע אליהם בערוצים הרלוונטיים להם. הפנייה למגזר החרדי מעט מאתגרת מאחר והיא אינה נעשית בערוצי המדיה הרגילים, וכן השימוש בשפה צריך להיות מחושב יותר.

בעזרת משרד פרסום המתמחה בקהל זה, אני לומדת המון על ערוצי הפנייה הטובים ביותר, על המנהגים ואפיונים מיוחדים של הנשים במגזר הדתי. אנחנו משקיעים המון משאבים על שיווק ייעודי וייחודי לקהל זה וכן מביאים דגמים מיוחדים שהנשים יאהבו ויתחברו. אני יכולה לומר שאני מאוד נהנית מעבודה השיווקית במגדר, ומחכה ללמוד עוד!

 

איכות וחדשנות הולכים ביחד כבר שנים בטריומף. הסבירי לנו בבקשה, מה חשוב שנשים לנגד עינינו בבחירת הלבשה תחתונה? מאלו בדים נמנע ואלו בדים שמהם עשויים מוצרים איכותיים נעדיף לרכוש?

הדבר הכי חשוב בבחירת חזייה, היא לדייק במידה שלך. תופתעי לגלות שרוב הנשים לא יודעת מה מידת החזייה שלהן, או שיודעות אבל לרוב זו לא המידה הנכונה. אז כשאת הולכת לקנות חזייה, תתעלמי מהמספרים והאותיות ותלכי על מה שנוח לך ומתאים בצורה מדויקת לחזה שלך. חשוב להתמקד בבדים איכותיים, כאלו שלא יהרסו אחרי הכביסה או אחרי לבישה ממושכת. ברוב החזיות שלנו תמצאו בד אלסטן / ליקרה, שהוא בד עמיד וחזק יותר הידוע באלסטיות שלו, ומה שגורם לחזיות שלנו להישאר לאורך זמן ולהתאים עצמן לגופך.

 

כלות הן אלה שיוצאות למסע רכישות נרחב גם בהלבשה תחתונה. איזה טיפים מיוחדים יש לך ליום הכלולות בפרט, ולרכישת הנדוניה בכלל?

הכי חשוב – לבחור הלבשה תחתונה נוחה!

חזייה לא מתאימה, תגרום לך לאי נוחות ביום כה חשוב, לכן עדיף להשקיע יותר זמן ומחשבה ולבחור את החזיות שיתאימו לך באופן מושלם ויגרמו לך להרגיש בטוחה בעצמך.

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים