מתוך-קמפיין-DOLCEGABBANA

בית האופנה האיטלקי GABBANA & DOLCE משיק את קולקציית אביב-קיץ 2021

בתקופת הקורונה, גם האנשים המסורתיים ביותר ממציאים עצמם מחדש, "באמצעות הקולקציה הזו אנחנו מקווים להעניק קצת מתיקות ורומנטיקה לעולם, בזמנים קשים אלו", כך סיפרו דולצ'ה וגבאנה. הפריטים נוצרו בהשראת גוונים של גלידות סורבה, של פריחת האביב בסיציליה

בית האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה הוא אחד מבתי האופנה הוותיקים והמוערכים בעולם האופנה, זאת בזכות עיצובים נשיים, אמנות מוקפדת, עבודת חייטות ברמת גימור גבוהה ודבר אחד מרכזי – מסורת. דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה הפכו את המסורת הסיציליאנית לבון טון בעולם האופנה, וכל קולקציה מוקדשת לשורשים של צמד המעצבים ומתמקדת במסורת האיטלקית ובאזורים שונים בדרום איטליה. הדבקות של השניים במסורת באה לידי ביטוי גם בגישה שלהם כלפי תצוגות אופנה – שהן תמיד חגיגה של אופנה ואלגנטיות.

בתקופת הקורונה, גם האנשים המסורתיים ביותר ממציאים עצמם מחדש, בית האופנה היוקרתי הציג לאחרונה שורה של תצוגות אופנה דיגיטליות לגברים ולנשים, כאשר במהלך כל אחת מהן ניתן היה לרכוש את הפריטים בזמן אמת. המהלך החדשני מצדם של דולצ'ה וגבאנה גרם להם לחשב מסלול מחדש גם בכל הנוגע לסטיילינג. השניים החליטו לוותר על מראה המסלול המוכר הכולל קשתות פנינים, זרי פרחים וסלסלות פירות שעיטרו בעבר את הדוגמניות, ולהציג כעת לוקים שניתן לאמץ בקלות.

בין ההשקות הדיגיטליות בלטה במיוחד קולקציית ""Power Pastel המושקת כעת ומציגה חגיגה של צבעי הפסטל שהשתלטו לאחרונה על עולם האופנה. הפריטים נוצרו בהשראת גוונים של גלידות סורבה, של פריחת האביב בסיציליה ושל הקינוח המקומי האהוב, קסטה. הקולקציה כוללת חולצות משי בהדפס פרחי חמנייה, מכנסיים וחצאיות ג'קארד בגווני שמנת ותיקי יד מעוטרים בטקסטורות פרחוניות.

"באמצעות הקולקציה הזו אנחנו מקווים להעניק קצת מתיקות ורומנטיקה לעולם, בזמנים קשים אלו", כך סיפרו דולצ'ה וגבאנה על ההשראה לעיצוב הפריטים. צילומי הקמפיין של הקולקציה המשגעת נערכו בקפה קובה האגדי במילאנו, בית הקפה הראשון באיטליה שנפתח ב-1817 ברחוב ויה מונטנפולאנו האגדי. הצבעוניות המתוקה של הפריטים השתלבה באופן מושלם על רקע של מאפים, משקאות חמים ולקוחות מקומיים- בצילומים שמזכירים את השגרה הזוהרת של בית הקפה שמארח בימים רגילים את אנשי תעשיית האופנה של מילאנו.

צילומם: יח"צ

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים