הלן מירן, פסטיבל קאן

כך תשיגו את הלוק של כוכבות פסטיבל קאן

פסטיבל קאן הוא אחד מהאירועים המרגשים שמתקיימים בעולם. מלבד הפרסים, התהילה והמתח, אנחנו מתרגשים דווקא מהחלק שלפני – השטיח האדום! הרגע הנוצץ הזה בו כל הכוכבות צועדות בשמלות מרהיבות והפלאשים מבזיקים מכל פינה.

מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

אבל החלק עבורו אנו הכי מצפות הוא הרגע שאנו מגלות את מראות האיפור שיצרו אומני האיפור הגדולים בעולם. השנה, לקחו חלק באירוע המרגש שתי פרזנטוריות אהובות של לוריאל: הלן מירן ואנדי מקדוול, מה שגורם לנו להרגיש חובה מוסרית לחלוק אתכם את הלוקים המחמיאים שנבחרו עבורם ע"י המאפרים מבית לוריאל, כולל שלבים ורשימת המוצרים הנדרשים להשגתו.

  1. את 2 המראות האלה, בחרו אומני האיפור של לוריאל להתחיל עם מייק אפ שיעניק לעור גימור חלק וטבעי בגימור משי זוהר. הם השתמשו במייק אפ מסדרת TRUE MATCH, ובחרו את הגוון המדויק לכוכבות שלנו מתוך מגוון רחב של גוונים שיכול להתאים לכל אחת. זכרו להניח את המייק אפ גם על אזור קו הלסת המתחבר עם הצוואר על מנת לטשטש הבדלי גוון וליצור מעבר רך של גוונים.
  2. על מנת להשלים את הבסיס החלק ולכסות את הכהויות באזור העיניים העדין, השתמשו המאפרים בקונסילר INFAILLIBLE המעניק כיסוי גבוהה במיוחד, מטשטש את הפגמים ומעניק מראה חלק ואחיד. את הקונסילר מומלץ לבחור בגוון שבהיר בטון 1 מגוון המייק אפ. הגוון הבהיר מעניק לעיניים מראה מואר ורענן. את הקונסילר הניחו בתנועת טפיחה עדינות. התחילו עם מרבית החומר בצמוד לקו הריסים ובתנועת טפיחה טשטשו את שאריות החומר לכיוון הלחיים והרכות.
  3. השלב הבא הוא להעניק לעיניים מבט עמוק וחושני, אותו השיגו באמצעות שימוש בצלליות COLOR QUEEN. אצל הלן מירן בחרו בגווני ניוד טבעיים בלבד ואילו אצל אנדי שילבו גם גוון כחלחל. להשגת המראה, בחרו 3 גוונים ניודיים לפי העדפתכם, הניחו את הגוון הבהיר ביותר על כל שטח העפעף, לאחר מכן, בעזרת הגוון הבינוני, הדגישו את שקע העפעף וטשטשו היטב בעזרת מברשת צלליות לכיוון עצם הגבה. בגוון הכהה ביותר השתמשו להדגשת זווית העין ויצירת מראה חתולי בעזרת מברשת קטנה בצמוד לקו הריסים העליון.
    אם ברצונכן לשלב גוון נוסף כמו אנדי, הניחו אותו בטפיחות עדינות במרכז גלגל העין.
  4. להוספת טאץ' דרמטי למבט, בחרו המאפרים כמובן במסקרה האגדית PARADISE. מסקרה המעניקה למניפת הריסים מראה מודגש במיוחד ומלא נפח לכל ריס וריס. אל תשכחו להבריש מעט גם את הריסים התחתונים, למראה מודגש במיוחד ובובתי.
  5. וכעת לגולת הכותרת, שבלעדיה שום מראה איפורי לא מושלם והכוונה היא כמובן לאיפור השפתיים! אצל שתי הכוכבות השתמשו המאפרים בליפסטיקים מסדרת ROUGE SIGNATURE, סדרת שפתונים בעלי פיגמנט אינטנסיבי במיוחד להגברת העמידות ושמירה על תחושת רכות נעימה בשפתיים לאורך כל הערב. עבור אנדי בחרו בגוון חום וורדרד טבעי, בעל גימור מאט, שישתלב עם המראה הכללי באופן הרמוני ולא יגנוב את ההצגה מהעיניים הכחלחלות. עבור הלן, בחרו בגוון וורוד בעל גימור מבריק שיקפיץ מעט את הלוק עם קריצה צבעונית וקורנת.

עכשיו, אחרי שחשפנו בפניכם את כל הסודות, הגיע הזמן שלכן לנסות את המראות הזוהרים שכיכבו בפסטיבל קאן ולהרגיש כאילו גם אתן צועדות על השטיח האדום.

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים