מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיקMagic Extension 5mm Fibre Mascara (2) (1)

חדש על המדף // מוצרי הטיפוח השווים של הרגע

לא מעט מוצרי טיפוח ואיפור חדשים ומסקרנים הושקו לאחרונה, אז ניסינו, בדקנו, התבלבלנו, התמכרנו - וחזרנו כדי לדווח על המצטיינים: המסקרה שלא זז גם בימי הלחות הקשים, המייק אפ שעמיד ל- 24 שעות, ללא צורך בטאצ'-אפים ועוד המלצות

המסקרה של M.A.C

עם המסקרה החדשה של מאק את יכולה להשיג מעכשיו מראה של ריסים מלאכותיים ולוק דרמטי. כמו תוספות ריסים בבקבוק!

מסקרה Magic Extension 5mm Fibre עובדת כקסם על הריסים והופכת את כל משאלות האורך והנפח שייחלת להם למציאות.  את לא תאמיני שאלו הריסים שלך.

מברשת 5G מיוחדת מעניקה נפח ועיגול עוצמתיים משורשי הריס ועד הקצה. הסיבים הארוכים ביותר הקיימים במסקרה, של לא פחות מ-5 מ"מ, מעניקים לריסים, ביחד עם המבנה החרוטי של המברשת מראה מהפנט  עם ממדים דרמטיים ונפח המשתרע משורשי הריסים ועד לקצוות.

וזה לא הכל: הפורמולה החדשה בעלת הרכב מטפח, המספק לא רק הארכת ריסים, אלא גם שומר על ריסים מחמיאים וגמישים. Powder Crystal Elixir מעצים  את  הפיגמנט לגוון שחור אינטנסיבי במיוחד, יחד עם שמן זית המעניק ריכוך והזנה לריסים.       

קרם עיניים של L'ORÉAL PARIS

הקרם עיניים החדש  של לוריאל פריז מעשיר את העור בלחות מוגברת ואינטנסיבית, תורם לגמישותו ומסייע להשבת הנפח לעור הפנים. הוא ממלא מראה קווי קמטוטים ראשונים בעיניים ובכל הפנים, מכיל 50% יותר חומצה היאלרונית מרוכזת וללא בישום. קרם העיניים מצטיין בפורמלה חדשנית בעלת יעילות רבה כנגד מראהקווי קמטוטים ולכן היא אפקטיבית גם לכל עור הפנים.

מייק-אפ של אסתי לאודר

מייק-אפ עמיד ל- 24 שעות, ללא צורך בטאצ'-אפים. עמיד במים, זיעה, חום ולחות. הוא מתאים לרוח התקופה וידידותי למסיכות – הוא לא יורד ולא מכתים מסיכות ו/או בגדים וגונו המקורי נשמר לאורך כל היום. הוא מעניק מראה מאט רענן במרקם נטול שומן. הוא מווסת הפרשות שומן ואינו סותם נקבוביות. הוא מאחד גוון עור לא אחיד ומכסה פגמים בכיסוי בינוני עד מלא, שנבנה בהדרגה והוא מרגיש כה קליל ונינוח, שלא תזכרי שהוא שם בכלל.

תרסיס לחות של מעבדות GIGI

אין כמו רגע של רעננות בקיץ הישראלי המהביל. תרסיס הלחות מבית המותג מצנן את הפנים ומעשיר את העור ברכיבים חיוניים איכותיים בעת והעונה אחת. בהתזה קלילה העור זוכה לפרץ של לחות ותחושת חיוניות של אנרגיה. התרסיס מכיל קומפלקס צמחים המעשירים את העור בוויטמינים BS, C ו-E, מינרלים המגנים על העור מפני רדיקליים חופשיים וערפיח בסביבה עירונית, יוצר מראה של חיוניות וזוהר לעור דהוי ועייף ואף יכול לשמש כמקבע איפור. בשימוש יומיומי יש להתיז בלחיצה קלה את הספריי המרענן על כל אזור הפנים בכל שלב בו אנו מרגישים שהעור זקוק ל"בוסט" של רעננות ואנרגיה ולתת לו להיספג. בשימוש כפריימר, יש להתיז על כל אזור הפנים לפני מריחת האיפור בכדי להעניק עמידות טובה יותר למייקאפ. התרסיס מתאים לכל סוגי העור ולשני המינים.

דיאודורנט רול און ללא אלומיניום של אלונה שכטר

דיאודורנט רול און עדין וחדש מבית מותג הטיפוח אלונה שכטר, שמוצריו מבוססים צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים, מיועד לשני המינים, ובעל פורמולה ייחודית המכילה תמציות צמחים המסייעות לנטרול זיעה וריחות גוף לא נעימים, ואף מספק תחושה רעננה וריחנית לאורך כל היום.

סדרת טיפוח של ג'ייד – SENSE 6

SENSE 6 סדרת טיפוח מתקדמת בהשראת מדע הנוירו-קוסמטיקה, המציגה יעילות מוכחת לטיפול בקמטים וקמטוטים* ולטיפול בסימני הגיל למראה עור חלק, מוצק ובעל גוון אחיד. מחקר קליני על הרכיב הפעיל, 20 נשים עם עור בוגר, 28 יום, ניכר שיפור של עד 85% בנפח הקמטים.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים