כך תנצלי נכון את עונת הסיילים החמה

אם ביקרתם בימים האחרונים בקניון בוודאי שמתם לב למילה אחת שמציצה כמעט בכל חלון ראווה מבצע או באנגלית SALE. בחלק מהחנויות המבצעים מתבטאים בצורת הנחת אחוזים בחלק אחר מבצעי 1+1 או 2+1 , איך שתסתכלו על זה המחירים אטרקטיביים מפתים ולעיתים מבלבלים וגורמים לנו הלקוחות לרכוש ללא הבחנה. אז לפני שנגיע לנקודת הכמעט אל חזור בה כרטיס האשראי מגוהץ והפריט עושה את דרכו אל השקית הממותגת קיבצנו עבורכם מספר טיפים לקניה חכמה.

הטיפ הראשון וכמעט המובן מאליו: אל תקני מה שאת לא צריכה, אם את לא צריכה הפריט הוא ישכב בארון אחר כבוד יוסיף עומס ויבלבל אותך בכל בוקר בבחירת הבגדים.

אז איך תדעי מה את צריכה?

על זה בדיוק נדבר בטיפ השני "סוף מעשה במחשבה תחילה": לפני שאת עושה את דרכך לקניון תראי מה חסר לך במלתחה ומה באמת משמש אותך, כך תרכיבי רשימת פריטים לרכישה.

הטיפ השלישי גם הוא מובן מאליו אך תמיד תמיד ניפול בו, לא! בגד שלא יושב עלייך טוב בחנות או לא מחמיא לך לא ישתנה אחרי הקניה.

אחרי שהבנו מה היא קניה חכמה בסייל, רוצי לקניון ונצלי את המבצעים של פעם בעונה ואל תשכחי להצטייד בכרטיס האשראי.

רשת רנואר – ברשת חוגגים במחלקות הגברים והנשים את הפיינל סייל המבשר על בואה של סוף העונה כאשר טווח המחירים של הפריטים בסייל עד  50 אחוז הנחה, המבצע בחנויות ובאתר רנואר

ווישוז – רשת ההנעלה המובילה בישראל יוצאת בסייל שווה באתר עד 40 אחוז הנחה, הסייל לא כולל דגמי עודפים וללא כפל מבצעים. וישוז 

רשת שואו אוף יוצאת במבצע קיץ, במסגרתו: עד 60% הנחה על קולקציית קיץ 2022. המבצע כולל את כל מגוון מותגי התיקים וההנעלה: סנדלים, כפכפים, נעלי ערב, סניקרס, מוקסינים, נעלי בובה, תיקים ועוד. תוקף המבצע  עד ה – 31.07.22

בזמן שכל המשק מעלה מחירים, בעלי רשת העיצוב והמוצרים לבית- הומ'ס החליטו להאבק ביוקר המחייה ולהוריד את המחירים באופן ניכר. במסגרת קמפיין שהשיקו היום (ראשון, 17.7.2022) הוכרז על קיץ של מבצעים והנחות עד 60% הנחה בסניפים בכל רחבי הארץ ובאתר הרשת.

רשת לי קופר קידס יוצאת במבצע במסגרתו: 2+2 במתנה על קולקציית קיץ 2022! בין הפריטים המשתתפים במבצע פריטים לבנים / בנות: ג'ינסים, שמלות, חולצות, מכנסיים, אוברולים, טישרטים ועוד. המבצע יערך בכל סניפי לי קופר קידס עד ה- 31.7.2022

מותג תכשיטי האופנה DANON יוצא במבצע: SUMMER SALE DANON, במסגרתו עשרות תכשיטים בהנחה של  עד 50% ! המבצע כולל: שרשרות, טבעות, צמידים, עגילים, סיכות ועוד. המבצע עד ה- 31.7.2022 באתר האון ליין של DANON  ובסניף  הדגל בקניון עזריאלי ת"א.

רנואר
רנואר

 

מבצעים חמים בהומס
מבצעים חמים בהומס
סנדלי פלטפורמה קרוקס נשים ברשת ווישוז | צילום: עמירם בן ישי
סנדלי פלטפורמה קרוקס נשים ברשת ווישוז | צילום: עמירם בן ישי
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים