הכי מתאים לתשעת הימים: הפאזל התלת מימד הלהיט שכבש את העולם

תשעת הימים, אין בריכות, אין ים, מבלים שעות ארוכות בבית, הימים חמים וארוכים, חברת שחק נא .דאגה לנו לפתרון אמיתי: פאזלים.

כולנו מכירים את הפאזלים, כמה מאיתנו מבינים את ערכו של הפאזל התלת מימד, הפאזל התלת מימד שכבש את העולם והפך ללהיט עולמי, ועכשיו גם את ישראל.

חשוב לתת קרדיט לחברת שחק נא, שהביאה את הבשורה לארץ. חברת שחק נא אחראית על משחקי קופסא עולמיים ופאזלים מהמותגים המובילים בעולם.

הכל התחיל בהמצאה של יפני, הרעיון הראשוני שלו היה פאזל כדור בתלת מימד, החלקים היו מיוחדים לא מקרטון כפי שאנחנו רגילים, פלסטיק קשיח, שהחלקים האלה מתחברים בגלל האיכות, עד כדי כך שלאחר שהפאזל מתחבר והופך לכדור, אפשר אפילו לשחק כדור עם הפאזל הזה".

מה שיתברר בסוף כהפתעה, הפאזל התלת מימד לא נעצר בכדור, מכדור לכל מיני אלמנטים באירופה, מגדלים כמו האמפייר סטייט בילדינג , מצודות מרחבי העולם, פסל החירות. גם כאן זה לא נעצר, הטרנד הלך והתפתח לפאזלים מוארים עם מנורת לד שיוצרת אשליה שהנה עם האור הזה זה בדיוק כמו במציאות.

הטרנד המשיך לנוע קדימה, לכיוון מכוניות, פורשה שיצרו תלת מימד, אגרטלים, נעליים, קופסאות תכשיטים. מתלה למפתחות. ועוד… וזה עדיין לא נעצר, זה התפתח לכל כיוון אפשרי, סדרה שלא נעצרת, רעיונות חדשניים, והנה מפאזל תלת מימד הרווחת בעצם פעמיים. גם את חווית ההרכבה וגם מוצרים שאתה נהנה מהם מעצם העובדה שיצרת אותם והם משמשים אותך לאורך זמן .

פאזל תלת מימד הוא בעצם חידוש טרנדי במיוחד. פאזלים תלת מימדיים, שכבשו את הילדים והמבוגרים כאחד. לילדים זוהי דרך מושלמת לעודד אותם לעסוק בפעילות מהסוג הזה, פעילות שהוכחה כמשפרת את תפקודם הקוגניטיבי והמוטורי, מפתחת את תחושות המסוגלות וההישגיות, וכן משכללת מיומנויות של עבודת צוות. הלהיטים החדשים הגדולים משתייכים לעולמות התוכן האהובים על הילדים, של חברת "רבנסבורגר".

לקראת תשעת הימים שמסתיימים בצום תשעה באב, הפאזלים המוכרים והאהובים לצד הפאזל התלת מימד יעזרו לכם להעביר את השבוע בצורה חינוכית ומהנה עד כמה שאפשר.

מה שכן, שימו לב, הפאזל התלת מימד מעבר להיותו משחק הרכבה, משאיר לכם פריט שימושי בבית, אם מדובר בנעל למכשירי כתיבה לחדר של הילד, ואם במגדל אייפל שיפאר לכם את שולחן העבודה. הפאזלים יכבשו את לבבות הילדים והמבוגרים כאחד. ערכות רבות במגוון נושאים שכל אחד ימצא את הנושא שמתאים לו ולמשפחתו.

כדאי לכם לשמוע מה יש למומחים להגיד, אחרי שתקראו את דבריה המרתקים של מוירה גלוקהפט מרפאה בעיסוק העובדת בהתפתחות הילד, איתה שוחחנו לצורך הכתבה, תרוצו לרכוש את הפאזלים עבור הילדים שלכם.

שוחחנו עם מוריה קלוגהפט, מוריה היא מרפאה בעיסוק העובדת בהתפתחות הילד, היא הסבירה לנו את החשיבות של משחקי ההרכבה בהתפתחות של ילדים:

"כאשר ילד בונה דגם המורכב מחלקים וגדולים, נדרשות ממנו מיומנויות מוטוריות שונות. ההרכבה יכולה לסייע לו לפתח וויסות כוח, דיוק, תיאום עין יד ותיאום בין שתי הידיים. מיומנויות אלה יכולות להוות בסיס לתפקודים לימודיים כגון אחיזה יעילה של כלי כתיבה, גזירה וכן לתפקודים יומיומיים כגון קשירת שרוכים, חיתוך סלט, כפתור כפתורים ורכיסת רוכסן.

נוסף לכך, כאשר ילד בונה ע"פ דוגמה הניתנת לו, הוא נדרש לעבוד על פי רצף של משימה. דבר זה יכול לסייע לו לפתח ולשפר מיומנויות של תכנון, התארגנות, סריקה ובקרה. מיומנויות אלה נדרשות לילדים בהמשך במשימות שונות כמו כתיבה והעתקה, פעולה חשבונית, רצף של מס' משימות הניתנות בכיתה ועוד.

כמו כן, כאשר ילד בונה דגם הוא צריך להתמודד עם תסכול שיכול להיווצר במהלך הבנייה וכן לפתור בעיות שונות.

כאשר ילד מסיים דגם ע"פ דוגמה או על סמך הדמיון שלו, הוא יחוש סיפוק מהתוצר, דבר שיכול להעלות לו את תחושת המסוגלות. דבר זה יתרום לו בהמשך להיות מוכן להתנסות במשימות".

Whatsapp Image 2022 08 05 At 12.11.07 (1)

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים