Lovely european model in stylish fur coat and dress . Wearing  ankle boot in black leather. Holding  brown handbag.

יורדות מהעקבים: סגנון המגף הצבאי ילווה אותנו בחורף הקרוב, ובצדק

למרות המראה הקשוח, המגפיים בסגנון הצבאי מתאימים למגוון סגנונות לבוש, אפילו לשמלה רומנטית וקלילה

הנה אנחנו שוב בעונה הזאת בשנה, שבה אנחנו צריכות להיפרד מהנעליים הפתוחות ומהסנדלים לטובת מגפיים מחממים. כשהטמפרטורות צונחות, אנחנו מחפשות נעליים שיחממו אותנו, אבל גם שייראו טוב. אז גם אם אנחנו לא מדלגות מעל שלוליות כל היום, המגפיים הם אביזר חיוני ולא פחות חשוב – שיקי, כמו כל פריט חורפי אחר שיש לנו במלתחה.

דבר נוסף שנכנס למשוואה, ויכולנו לראות זאת כבר בחורף שעבר, הוא הפרקטיות. לאחרונה אנחנו מעדיפות לרדת מעקבי הסטילטו ומהעקבים הנשיים ולעבור לנעליים נוחות. ובמקום המגפיים הקלאסיים רואים יותר ויותר מגפיים בעלי סוליות עבות ומאסיביות – בדומה למה שהתרגלנו לראות בעיקר בעולם המיליטרי הגברי.

אומנם במבט ראשון המגפיים בסגנון הצבאי נראים כאילו הם מנותקים מעולם האופנה הנשי, אבל הם דווקא מצליחים להכניס לו אדג' מגניב. תדמיינו לעצמכן שמלה בלוק רומנטי עם מגפיים שחורים גסים – בשנייה אחת כל הלוק מקבל מראה אחר, שיקי ועדכני. המגפיים הצבאיים משתלבים באופן טבעי עם כל מלתחת החורף, ועל אף שיש להם לוק קשוח, הם מתאימים לסגנונות שונים של לבוש ומצליחים להיות ורסטיליים. תוסיפו לזה את העובדה שהם נוחים להפליא – ומדובר בפריט מנצח לחורף הקריר.

מה מצאנו בסל הקניות שלנו:

רשת רנואר
רשת SCOOP // צילום בן ישי

 

גלי נשים // צילום גל ביטון

 

FACTORY54 MONCLER

 

גולף // צילום אודי דגן

 

ניין ווסט // צילום גל ביטון
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים