IMG_8300

הרשת גועשת מתמונת הנשים והקנצלרית

תמונה ייחודית שפורסמה מביקורה של הקנצלרית מרקל עוררה פליאה רבה, בתמונה הופיעו רק שרות הממשלה ורוה"מ שהצטרף. מה עומד מאחורי התמונה? וגם, התגובות

תמונה של קנצלרית גרמניה מרקל, שביקרה היום (ראשון) בישראל, עם ראש הממשלה נפתלי בנט ושרות הממשלה, ש"הדירה" את שרי הממשלה הגברים – עוררה פליאה בקרב רבים. כעת מתברר מה כנראה הסיפור שעומד מאחורי התמונה.

בביקורה הקודם של הקנצלרית, בשנת 2018, אז עוד עמד יו"ר האופוזיציה (כיום) נתניהו בראשות הממשלה, העירה מרקל באומרה כי היא "שמחה על הפגישה המשותפת, אך אם תהיה איכשהו גם אישה כאן בפעם הבאה, זה יהיה נחמד…", מרקל מיהרה להוסיף כי היא מבינה שזהו "כנראה תחום בשליטת גברים, אבל כמובן שאני שמחה שאתם כאן", והדגישה כי "זו לא ביקורת".

הפעם מסתבר, מתוך רצון להדגיש את השינוי בהרכב הממשלה והשילוב המוגדל של נשים יזם בנט את התמונה המשותפת, כשהוא הגבר היחיד המשתתף בתמונה מרובת הנשים.

התמונה כמובן עוררה תגובות רבות ברחבי הרשת, חלקן סרקסטיות ועוקצניות במיוחד, כך לדוגמה תהה גולש "למה אין שום גבר בתמונה", כשהוא כמובן לועג לנפתלי בנט. רבים אחרים גיחכו על "הינדוס התמונה" לרגל המאורע, מאידך, רבים שיבחו את התמונה ואת "העצמת הנשים" שבה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים