נעלי בלנסטון רשת ווישוז צילום עמירם בן שי

טבעוני שזה יפה

ט"ו בשבט הוא זמן מצוין להיזכר ולחזור אל חיק הטבע בכל המובנים. בייחוד כאשר בשנים האחרונות המודעות למוצרים טבעוניים גברה ואיתה גם הייצור שנותן מענה לכל דורש.  אופנה והנעלה טבעונית היא כבר מזמן לא רק בהישג ידם של יחידי סגולה כי אם מוצעת לכל מי שיחפש אותה על מדפי החנויות לצד מוצרים אחרים.

רשת ווישוז חושפת את הקהל הישראלי להיצע רחב של מותגי נעליים החורטים על דגלם טבעונות ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה והמחירים… ידידותיים גם הם.

ב WESHOES – תוכלו למצוא נעליים טבעוניות העשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא עורות וללא דבקים העלולים להזיק לעולמינו. מהמותגים קרוקס, פרידום מוזס, נטורל וורלד, הוקה, למון ג'לי ועוד.

גם בצל המותגים האחרים, אשר הדגש על איכות הסביבה אינו בראש סדר העדיפויות שלהם, ניתן לראות כי אין הם מתעלמים מהנושא ומחשיבותו ולכן תוכלו למצוא גם אצלם דגמים טבעוניים לגמרי.

הנה כמה מהמותגים המככבים:

למון ג'לי– המגפונים שהגיעו העונה ללמד אותנו סטייל מהו הן-  100% טבעוניות , המותג מתחייב להוציא תחת ידו נעליים בעלות השפעה חיובית על הסביבה שכולן   עשוית מחומרים ממוחזרים בלבד.
Natural World  – המותג הידוע משכבר כולל באמתחתו נעלי ספורט, מגפיים, סנדלים וכפכפים לילדים, גברים ונשים. קלילות, נוחות ואיכות במוצר אחד. הוא מכריז על מחויבותו על צמצום השפעה שלילית על העולם ומקפיד לעשות שימוש בחומרים שיגבירו את השפעתם החיובית כגון כותנה אורגנית, פשתן וגומי טבעי. בנוסף, חומרים אלו גדלים ללא שימוש בכימיקלים מזיקים.

סניקרס קנבס לילדות נטורל וורלד בצבע ארגמן מחיר 159.90 ברשת ווישוז צילום עמירם בן שי
סניקרס קנבס לילדות נטורל וורלד בצבע ארגמן
מחיר: 159.90 ש"ח ברשת ווישוז
צילום: עמירם בן שי

ECOALF-גם במותג הזה שמגיע אלינו מספרד נמצא כי הנקודה המרכזית עליה הושם דגש הינה איכות הסביבה. פריטיו מיוצרים מחומרים ממוחזרים אשר אחרי תהליך עיבוד במפעל הפכו למוצר אופנתי בעל עיצוב המשלב אלמנטים צבעוניים ומראה ספורטיבי, כזה שכל אחד היה רוצה לעצמו.

נעלי אקואלף סניקרס גברים מחיר 399.90 ברשת ווישוז צילום עמירם בן שי
נעלי אקואלף סניקרס גברים
מחיר: 399.90 ש"ח ברשת ווישוז
צילום: עמירם בן שי

Blundstone  – המותג האוסטרלי שכולנו אוהבים גם הוא לא זנח את הנושא ולצד מגפי העור תוכלו למצוא מגפיים טבעוניות למהדרין מחומרים איכותיים ובנוחות מקסימלית.

נעלי בלנסטון 2115 טבעוניות לגברים מחיר 609.90 שח ברשת ווישוז צילום עמירם בן שי
נעלי בלנסטון 2115 טבעוניות לגברים
מחיר: 609.90 ש"ח ברשת ווישוז
צילום: עמירם בן שי

את הנעליים ניתן לרכוש בסניפי רשת  WESHOES או באתר האונליין: www.weshoes.co.il

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים