Img Egp 6772

בשורה במתחם ביג כרמיאל- מסעדת ביגה והפעם עם כשרות.

כשמתחם כמו ביג משיק בשורה חדשה כמו כשרות חדשה במסעדת ביגה לא נותר אלא להודות. מסעדת ביגה כרמיאל עם הבשורה החדשה והמיקום הקלאסי, באתם, ערכתם קניות, שבו לקפה ומאפה, ארוחת בוקר או צהריים.

התגלית הבאה סגרה את כל הקצוות, לדבריו של יוסי יוסי חג'אג', יליד האזור ממושב חזון, הבעלים של הסניף: "המסעדה שלנו עובדת עם חומרי הגלם בכשרויות גבוהות, ויש לה תעודת כשרות, רצינו לאפשר לכל מי שמקפיד על כשרות את האפשרות להנות עם המשפחה שלו במסעדה שעומדת בדרישות הכשרות וכמובן לאפשר למי שמחפש מקום מרכזי ונוח, עם חניה בשפע,  לערוך אירועים ומסיבות יום הולדת. לתת להם מענה אמיתי".

Img 1644145508629 0
צילום: יח"צ

טעים להכיר, כן תכירו אותה ,המסעדה ששמה לה למטרה, להביא את החוויה הקולינרית ושאר טעמים לעיר הצפונית והפסטורלית שמהווה גם תחנת מעבר לנוסעים צפונה אלו המטיילים ואלו המגיעים לפגישות עסקים.

תפריט המסעדה מגוון ורחב מאוד, ממנות ראשונות חלביות, ארוחות בוקר עשירות וטריות, נגיעות של תענוג מהמטבח האיטלקי ועד סלטים עסיסיים, ואם הגעתם בשעות הצהריים תוכלו להנות ממנות דגים לצד מנות פסטות עסיסיות, הכל מוגש בטוב טעם ועל ידי צוות מיומן.

Img 1579712335543 0
צילום: יח"צ

מיץ הגזר נסחט במקום, משקאות החורף החמים מפנקים בתחושה מנחמת, גזרת הקינוחים היא חגיגה בפני עצמה, קינוחים מפתיעים ומשמחים.

Img 1611221006484 0
צילום: יח"צ

תבחרו לשבת בפנים תגלו עיצוב נעים לעין, תרצו אווירה אירופאית? שבו בחלק החיצוני.

השירות במקום הוא מהטובים ביותר, וביחד עם מאור פנים , שווה להתניע למסעדה שמצדיקה את הכשרות שלה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים