HyperFocal: 0

חדש על המדף – מצאנו את המייק-אפ שיבטיח לכן עור מושלם גם בקיץ

אם חשוב לכן מראה שזוף בימים אלה, המייקאפ החדש לקיץ יאפשר לכן הבליט ולהביע את עצמכן, בלי לוותר על המראה הטבעי והתחושה הנעימה. כי הכל מתחיל ביצירת מראה עור טבעי ורענן. לכו תרעננו את הפנים גם לפני ואחרי השיזוף, הכי חשוב הגנה על עור הפנים

נראה שכבר אפשר להתחיל לדבר בזהירות, שלא לומר בהתרגשות גדולה מאי פעם, על הקונספט הזה של קיץ. אם כלום לא ישתבש, קיץ 2021 עומד להיות עונת הפיצוי הגדולה שלנו – זו שבה נשתדל להגיע להספק של שניים במחיר אחד, אחרי שחלק משמעותי מהקיץ הקודם נגזל מאיתנו לבלי שוב ובוזבז על יותר מדי סלונים, מזגנים ושאר דברים שאינם ים ושמש (וחו"ל).

בשנים האחרונות אנחנו עדות לשתי מגמות מקבילות – ערכי ההעצמה הנשית נמצאים בכל מקום, נשים מעודדות את אחיותיהן לקבל את הגוף שלהן כפי שהוא ולאהוב את עצמן ללא תלות במראה החיצוני שלהן, ומצד שני – תעשיית הביוטי והאיפור רק גדלה ומתרחבת, והפכה להיות אימפריה משגשגת מאי פעם. איך זה מסתדר? פשוט מאוד, כי נשים מבינות כיום שאיפור לא נועד להסתיר ולתקן, אלא לשחק, להבליט ולהביע את עצמנו.

איפור הוא בסך הכל עוד עולם של אפשרויות: רוצה לצאת בבוקר מהבית עם עור נקי לחלוטין מאיפור (אבל עם הגנה מהשמש)? אין שום בעיה. רוצה מראה גלאם מוחלט שישנה את פניך? לכי על זה, זה רק שינוי זמני. רוצה להשתמש באיפור אך ורק כדי להבליט את הנתונים הטבעיים שלך ולא לשנות אותם? תחגגי את עצמך. איפור לא אמור להגביל אותנו ולגרום לכולנו להיראות אותו הדבר, בדיוק להיפך.

חמישה מוצרי טיפוח לפתוח איתם את הקיץ:

SMASHBOX COSMETICS משיק את LIQUID HALO HD FOUNDATION, המייק אפ הראשון בטכנולוגיית מחזירי אור, המעצים את גוון העור הטבעי ובה בעת מספק כיסוי מושלם. כמו כל החידושים של סמאשבוקס, גם מייק אפ זה פותח על מנת לפתור בעיה על סט הצילומים. תכשירי המייק אפ HD מהדור הראשון היו טובים, אבל הם לא הדביקו את קצב ההתקדמות בטכנולוגיית הצילום. המאפרים זקוקים לאיפור שנותן אחידות לעור אך שאינו נראה לעין כשהמבחן האולטימטיבי הוא עור שנראה נהדר בצילום, כזה שמכסה פגמים אבל עדיין נראה כמו עור טבעי. המייק אפ החדש מתמזג באופן דינמי עם הגוון הטבעי שלך לגימור אחיד לחלוטין שנראה זוהר ומואר. מגיע ב-10 גוונים.

 

SBX_HPTout_SU20_HalHighlighterDuo

 

מייבלין ניו יורק – מייק-אפ SUPER STAY עמיד עד30  שעות(!) בפני חום, זיעה ולחות, נטול שומן ובעל פורמולה קלילה ב-11 גוונים להתאמה אישית מושלמת.

מייבלין ניו יורק , סופר סטיי עמיד

 

NUXE  המבוסס על רכיבים ממקור טבעי – מותג הטיפוח היוקרתי NUXE משיק את סדרת מוצרי הגנה מהשמש לפנים ולגוף על בסיס רכיבים טבעיים: תחליב לחות  SPF  50בספריי לפנים ולגוף, קרם הגנה SPF 30 I 50 לפנים. שמן שיזוף עם הגנה בניחוח נפלא של חופשה מפנקת וגם תחליב לחות אחרי שיזוף עם זרעי חרובים שמעמיקים את גוון השיזוף ומאריכים אותו כשבועיים מהחשיפה לשמש.

 

PAYOT PARIS חברת הקוסמטיקה הצרפתית משיקה 2 מוצרים חדשים המצטרפים לקו מוצרי השמש המצוין: שמן שיזוף חלומי בספריי עם הגנה SPF15 ו- וג'ל רחצה   לאחר שיזוף  PAYOT SUNNY MERVEILLEUS GELEE DE DOUCHE – ג'ל רחצה מיסלרי לפנים, לגוף ולשיער – לאחר חשיפה לשמש.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים