טיפים לחזרה לשגרה- // צילום:הרבלייף

"ולחם עצלות לא תאכל"

שום רעיון לא יעבוד אם לא תעשי את העבודה. אם לא תשכימי קום, לא תצליחי להתקדם כלל. חשוב לזכור שכדי לבנות הרגיל, צריך להתחיל עכשיו. בתחילה יהיה קשה אחר כך מסובך ובסוף לא תוכלי לחזור אחורה. את ראויה לחיות, לא לשרוד.// מיכל לשם, מטפלת NLP

ההרגל היחיד שישנה וישדרג את כל יתר ההרגלים, הקימה בבוקר. זוהי התנהגות בסיסית שמעצימה את כל יתר דפוסי ההתנהגות האחרים. "הרגל מפתח" נדרש מכל אחת מאתנו בהתחלה מאמץ, כדי להטמיע אותו בקשרים העצביים במוח.

סבלתי ממנו בתחילת התהליך, והייתי צריכה לגייס את מלוא המחויבות שלי לשם כך. אהיה כנה איתך: יהיו ימים שבתחילת התהליך תהיי נוחה להתרגז ימים שיכאב לך הראש כאילו מקדח ננעץ בו, ובקרים שרק תרצי לישון.

אבל ברגע שתחליטי לקום שעה לפני שעת קימתך הרגילה, הימים ילכו וישתפרו בעקביות ובמידה ניכרת מכל מה שחווית אי פעם. השכמה והתנהלות שיגרת בוקר שנלמד בהרחבה במאמרים הבאים הן תרופת פלא לבינוניות, לא עוד בקרים שתרוצי להספיק. דמייני איך הדבר הזה לבד משפיע על איכות היום שלך. להתחיל את היום בשקט שרק שעות הבוקר המוקדמות יכולות להעניק. להתחיל את היום בהרגשה שאת ממוקדת.

תהפכי להיות מרוכזת יותר ויותר והצורך במסיחי דעת ושליחת הודעות מטופשת ורדודה לא תהיה חלק ממך, ראשך יהיה מרוכז בחיים שלך, באנשים החשובים לך.

מעיין חיים יתעורר בך, מעיין שיום אחר יום ייתן לך עוד ועוד רעיונות לרווחתך, רווחת משפחתך והגשמת התפקיד שבורא עולם העיד לך.

כל אישה מצליחה בין אם היא מנהלת משפחה גדולה, מנהלת מהשורה הראשונה, אדריכלית בעלת שם פיתחה את היכולת להתרכז במיצוי היכולת הספציפית שלה למשך פרקי זמן ארוכים ללא הפרעה.

היכולת הזאת היא אחד הגורמים המיוחדים שמאפשרים לכולנו להשיג תוצאות גבוהות.

רוב העולם מצמצם את פס מחשבתם למה שנגלה אליהם במסך, מקצרות את טווח הריכוז שלהן, ומסתפקות בביצועים עלובים ובהישגים בינונים בעודן מאוכזבות מהבינוניות.

כל כך הרבה נראות כאילו כבר אינן אנושיות, רובוטיות הדבוקות למסך. לא נוכחות בהוויה, ומחוברות לחיים רק למחצה, עושות מה שצריך וממשיכות לבהות בדמויות המרצדות.

זה בסדר להתקדם טכנולוגית, גם אותך זה יכול לקדם, בתנאי שתקדישי לזה זמן ברור מראש.

זמן להשבת וחזרת הודעות, מיילים וכל היתר.

לא כל הודעה תוציא אותך מריכוזך ועבודתך.

לימדי לשים על השתק את הפלאפון בכניסתך לבית , ובכניסתך למצב ריכוז בעבודה.

לא תוכלי להיות גם וגם , החליטי.

את חייבת להגן על עצמך, על הריכוז שלך מפני הסחות דעת אם יש לך כוונות רציניות להצליח בתחומך, ולהגיע להישגים.

במאמר הבא אחשוף בפנייך את נוסחת הקימה בבוקר ועד אז.

יציאה לפעולה:

בשבוע הקרוב התעוררי שעה מוקדם יותר מהרגיל, כווני שעון מעורר

אל תחשבי על כלום, אל תיתני לרציונל שלך לגרום לך להישאר מתחת לשמיכה.

ברגע ששמעת את השעון קומי, צאי מהשמיכה החמה.

כל רגע לאחר מכן יגדלו הסיכויים שתישארי בה.

זכרי את בונה הרגל עכשיו, בתחילה יהיה קשה אחר כך מסובך ובסוף לא תוכלי לחזור אחורה.

את ראויה לחיות, לא לשרוד.

https://mlnlp.ravpage.co.il/

מיכל לשם, מטפלת NLP ומנהלת 3 מרכזי לימוד למטפלות רגשיות במגזר החרדי

במאמר זה והבאים תקבלי כוחות לשינוי, תרגילים והבנות שירוממו אותך.

בהצלחה!

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים