IMG-20201001-WA0153

זמן קורונה זמן לחשוב – עורכת הדין נחמי מייזליש.  

כתבה: יסכה בר שלום

 

זמן קורונה זמן לחשוב – עורכת הדין נחמי מייזליש וולק.

 

דווקא עכשיו בזמן קורונה עורכת הדין נחמי מייזליש וולק ממליצה לכם לסדר את הניירת בראש וגם אלו שנמצאים בתוך המגירה.

כמה מאיתנו כלל לא מודעים לעובדה שמגיע לנו פיצוי, ומגיע לנו בענק.

נחמי שולפת גזיר עיתון ומספרת את הסיפור הבא לא כדי לטפוח לעצמה על השכם, אלא בעיקר כדי לטפוח לכם על הזיכרון, להזכיר לכם שהגיע הזמן לטפל.

לפני מספר שבועות לקוחה חמודה פרסמה בעיתון מכתב תודה, אומרת נחמי.
"אותה לקוחה שמעה אותי מרצה נושא רשלנות רפואית. עד אותה הרצאה היא לא העלתה על דעתה שמגיע לה כסף. במהלך ההרצאה נגעתי בנושא של התיישנות תביעה, ומסתבר שאותה לקוחה עשתה אחד ועוד אחד, והגיעה אלי בדיוק שלושה ימים לפני פקיעת הזמן, הזזתי את הכל הצידה והתיישבתי שעות על כתב התביעה, וב"ה היא קיבלה סכום מאודדדדד משמעותי."

כדאי להפנים, זמן קורונה הינו 'מחוץ לזמן'. אנשים בצדק מחפשים כסף, וכסף כיום הינו מצרך פחות מצוי. לאנשים היום יש יותר פנאי ואנשים אכן מצלצלים אלי. אני מבקשת לעודד מגמה זו ולחשוב- אולי גם לכם מגיע כסף. תחשבו עליכם ועל יקיריכם ואני מקווה שהמסר ברור.
משרדי עוסק בתחום נזקי גוף ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, כמו כן עוסק המשרד בתביעות, לרבות ייצוגיות, בנושאי בריאות. אגב, שותפי הוא עורך הדין הוותיק בישראל בתחום כשזכה בפסק דין בתחום רשלנות רפואית עוד בשנת 1970.
לאורך השנים המשרד מייצג רופאים ובתי חולים, עיריות, בתי חולים, קציני צה"ל ועוד. בשנים האחרונות התפרסם המשרד בין השאר כשזכה בפיצוי של מעל לארבעה עשר מיליון שהוגשה נגד מנתח מוח.
בטור הבא אשמח לענות לכם על שאלות ולספר לכם על מה שמגיע לכם.

שנה טובה ומתוקה
נחמי מייזליש וולק, עו"ד
מגדל המוזאון, תל אביב
www.volk.co.il
טל' 03-6968965
אימייל [email protected]

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים