Renuar

השקת קולקציית חורך 2022-2023 ברנואר

באירוע השקה שנערך בסניף רנואר, קניון עזריאלי ירושלים הוצגה קולקציית החורף, במקום נכחו משפיעניות ומובילות דעת קהל שנהנו מהקולקציה החדשה וממפגש אופנתי מרתק עם הסטייליסטית הראשית של הרשת.

הקולקצייה מביאה איתה חידושים ושילובים מרהיבים שטרם נראו כמותם , הקולקציה מתאפיינת בעיקר בחלוקה לארבע קבוצות של סגנונות עיצוב . מאשה רודוב, הסטייליסטית של הרשת,  היתה שם בכדי להסביר על ההשראות והרעיון מאחורי כל קבוצה.  ראשית סגנון הקולג' שחוזר ובגדול, הוא בלט בעיקר בקרדיגנים המשגעים שנצבעו ירוק, כחול ושמנת עם נגיעות של אדום ושומרים על נאמנות למקור. חולצות פסים בצבעים הנ"ל על רקע צחור.

הקבוצה הבאה היא בגדים מעוצבים במשחק צבעים של שחור ולבן. נשמע אולי בנאלי אבל זוהי הבשורה החדשה! מגוון עצום של שילובים, ומשחק מהפנט של צורות שנתנו את הכבוד לצבעים המנוגדים שכ"כ מחמיאים האחד לשני.

הקבוצה השלישית- "הבהירים של החורף", זה השם המיוחד שניתן לה ולא סתם. הרשת מציעה מגוון של בגדים שיקיים בטירוף בצבעי קפה חלש, קאמל, ניוד, בשילוב עם צבעי שמנת. גם בטקסטורות ניתן לראות כי הושקעה מחשבה רבה. הצמר, הקורדרוי ובדי האריג משדרים סטייל חורפי יוצא דופן. השילוב ביניהם הוא בגדר מושלם ויותר.

הקבוצה האחרונה והחביבה לקולקצייה החדשה היא קבוצת בגדי הערב. העיצוב מכיל קשת רחבה של סגנונות כך שיינתן מענה לכל סוג אירוע באשר הוא. החל מאירועים בהם יש צורך במראה מרשים אך לא מתאמץ וכלה באירועים שדורשים מראה אלגנטי ונוצץ במקסימום. שם הצבעים שהובילו את הלך הרוח היו כחול רויאל , סגול, שחור ואקססוריז מנצנץ במיוחד בצבע כסף. הצבעים מקבלים את המראה המדויק לערב ע"י טקסטורות סאטן וקטיפה שמקפיצות את המראה והופכות אותו לכזה שלא יוכלו להתעלם ממנו.  

עם השקת הקולקצייה החדשה יש גם מבצעי סוף עונה של עד 50% הנחה על הפריטים המשתתפים במבצע.  

את הקולקצייה ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין: https://did.li/-www-renuar-co-il

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים