צילום אילוסטרציה מהאתר Pixabay (2)

בדרך להדלקה עוברים במשביר

דמי חנוכה יכולים להינתן גם בוריאציה של מתנות. אספנו את הפריטים שיתאימו לכל בני המשפחה. מגדול ועד קטן.

ערבי לביבות הם הלהיט של חנוכה, ערב לביבות משפחתי, כלות, חתנים, ילדים, נכדים ונכדות, שרים ושמחים, אוכלים סופגניות תוך שיחות קולחות לאור נרות. הרצון לפנק אותם בוער בי כבר תקופה, זה בדיוק הזמן להדליק להם את האור בלב. בכדי לתת את המתנה שתתאים ותשמח באמת כל אחד זה דורש להקדיש לכך מחשבה. כמובן שיש לערוך את החשבון הנכון מבעוד מועד ועם תקציב ידוע מראש לצאת למסע קניות.

המתנות הכי שוות נמצאות תחת קורת גג אחת, ברשת המשביר, ערכתי את הקנייה הגדולה וחלשתי כמעט על כל המחלקות. לבסוף יצאתי עם שמונת המתנות המושלמות לערב לביבות:

נתחיל בבן הגדול שנשוי באושר + 3 ילדים מתוקים.

הזוג המקסים הזה אירח אותנו בסעודת הבוקר בשבת שעברה, בתור חמות תומכת ומתארחת מנומסת כמובן שהתנדבתי לעזור במטבח אך תוך כדי עזרה בחיתוכים הבנתי כי הסכינים במטבח שלהם במצב בינוני ומטה ולכן  רציתי לפנק אותם בסט מטבח של שישה חלקים המכיל בתוכו סט סכינים , וקרש חיתוך מבית פוד אפיל לחיתוך וקיצוץ מדויק של ירקות, לחם, דגים ובשר. הידיות הארגונומיות מבטיחות אחיזה נוחה ובטוחה לאורך כל זמן השימוש, תוך שמירה על נוחות מרבית בזמן השימוש ועמידות לאורך זמן.

סט שישה חלקים Food Apeal מחיר 245 שח ברשת המשביר צילום יחצ
סט שישה חלקים Food Apeal
מחיר: 245 ש"ח ברשת המשביר.
צילום: יח"צ

נעבור לבת שאחריו גם היא נשואה + ילד. בשלנית אמיתית, כזו שיודעת להעמיד כמה סירים בכל צהרים, אז בחרתי לה סיר גבוה למרק. הרי זוהי בדיוק התקופה למרקים מנחמים, מהבילים ואני כבר מחכה בקוצר רוח לטעום ממה שהולך להתבשל בסיר הזה. 

סיר 22 סמ גבוה מסדרת Black Marble מהמותג Food Apeal ברשת המשביר צילום יחצ
סיר 22 ס"מ גבוה מסדרת Black Marble מהמותג Food Apeal
מחיר: 300 ש"ח ברשת המשביר
צילום" יח"צ.

אחריה הבת שרק עכשיו נישאה וטרם התאוששתי מהחתונה המשמחת שנערכה בחודש שעבר . לה בחרתי מוצר חדש מעולם הטיפוח. בושם לה פרלה עם הריח המשגע שלו. הוא זה שנוצר מחומרים טבעיים ומולקולות חדשניות כדי לזקק מהעלים הירוקים הטריים את הניחוח הרענן. בעל ארומה מתמשכת, עץ וניחוח מעושן. היא בוודאי תשמח לקבל אותו.

בושם לאישה סיגנצ ר או דה פרפיום 50 מל מהמותג La Perla מחיר 390 שח ברשת המשביר צילום יחצ
בושם לאישה סיגנצ ר או דה פרפיום 50 מל מהמותג La Perla
מחיר: 390 ש"ח ברשת המשביר
צילום: יח"צ

עברתי לבחור הישיבה שנמצא בשגעת של תקופת שידוכים, חשבתי וחשבתי ו… מה מתאים יותר ממכונת גילוח חזקה ואיכותית? איתה הוא יוכל להתכונן לכל פגישה בצורה המיטבית, בלי שיצטרך לבקש כל פעם טובה מחבר חדר כזה או אחר. מכונה נטענת של חברת REMINGTON  עוצמתית, קלה ונוחה לשימוש, עמידה בפני מים.

מכונת גילוח Style R4 מהמותג Remington מחיר 229 שח ברשת המשביר צילום יחצ
מכונת גילוח Style R4 מהמותג Remington
מחיר: 229 ש"ח ברשת המשביר
צילום: יח"צ.

אחריו הבת בת ה- 16 שנמצאת בשיא גיל ההתבגרות, גם אותה פינקתי במוצר ממחלקת החשמל – סט מחליק מקצועי +מחליק מיני לשימוש מחוץ לבית בצבע רוז גולד מושלם. זו ה- מתנה לנערה בגילה, כי מה הן אוהבות יותר מלעמוד מול המראה ולהתגנדר במשך שעות? 

סט מחליק מקצועי מחליק מיני רוז גולד Blk מהמותג Cortex ברשת המשביר צילום יחצ 1
סט מחליק מקצועי מחליק מיני רוז גולד Blk מהמותג Cortex
מחיר: 199 ש"ח ברשת המשביר
צילום: יח"צ.

בת ה- 11 שאוטוטו חוגגת בת מצווה כבר הועילה בטובה להקדים ולספר לי מה היא רוצה בדיוק. התלבטות אחת פחות. חיש מהר למחלקת הנעלת הנוער, נעלי ספורט מבית אדידס , הדגם שביקשה, האמת, הייתי קונה כזה גם לעצמי. ספורט- אלגנט שמשולב בצורה המושלמת, בעלות עיצוב בהשראת שנות ה-90 , בדיוק כמו שאני אוהבת.

סניקרס Roguera J בצבע לבן מהמותג Adidas מחיר 192 ברשת המשביר צילום יחצ
סניקרס Roguera J בצבע לבן מהמותג Adidas
מחיר: 192 ש"ח ברשת המשביר
צילום: יח"צ

לבן ה- 8 רציתי למצוא פתרון יצירתי לבעיית הקימה שלו בבוקר. בחורף הבעיה מחמירה עוד יותר  כיון שהקור בחוץ מכניע אותו בידי ההתכרבלות בפוך. אני חושבת שעליתי על זה. לילד שלי יש פינה רותחת בלב לבובת בובספוג ומצאתי השילוב המושלם, חלוק בית חורפי של בוב ספוג. כך ברגע שהוא קם מהמיטה, נכנס לחלוק הכיפי הזה והבוקר הופך לחוויה אחרת.   

חלוק בית פלאפי בובספוג מהמותג Delta מחיר 77.90 ברשת המשביר צילום יחצ
חלוק בית פלאפי בובספוג מהמותג Delta
מחיר: 77.90 ש"ח ברשת המשביר
צילום: יח"צ

לבת הזקונים יש טעם משלה, היא כבר עומדת על דעתה כאשר שנות חייה בעולם הזה מסתכמות בחמש שנים בלבד, עם כל בוקר נולד סיפור חדש על מה היא רוצה ללבוש ומה היא שונאת. על דבר אחד אין עוררין. היא אוהבת ורוד, אז למה להתווכח?

שמלת אוברול בצבע ורוד לילדות מהמותג Okaidi מחיר 95.90 ברשת המשביר צילום יחצ
שמלת אוברול בצבע ורוד לילדות מהמותג Okaidi
מחיר: 95.90 ש"ח ברשת המשביר
צילום: יח"צ

את המוצרים תוכלו למצוא בסניפי רשת המשביר ובאתר האונליין: https://365mashbir.co.il/

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים