Banner Chnuka Sale 1

דמי חנוכה ברשת WeShooes

להשתתפות בהגרלה שלחו אימייל לכתובת [email protected] ובו תציינו למי מקרוביכם הייתם רוצים להעניק את אחד מהדגמים המסוקרים ואיזה מהם. השאירו שם, כתובת ומספר טלפון ואולי תתבשרו שזכיתם בנעלי איכות מתנת ווישוז.

דמי חנוכה כבר מזמן לא מסתכמים בנתינת כמה מטבעות או שטרות לילדים, עם השנים המנהג הזה משנה צורה לכדי הזדמנות מצויינת לפנק את מי שאוהבים , האופציה לתת אותם בצורת גיפט קארד או מתנה תופסת תאוצה וכמובן, אין מי שיתנגד. רשת נעלי האיכות- ווישוז בחרה להשתמש באופציה הזו ולפנק את אחד מהקוראים בזוג נעליים איכותיות במיוחד.   

רשת ווישוז שגדלה בקצב מסחרר בשנים האחרונות מתאימה לכל זמן ומקום את הנעל האיכותית ביותר שמיוצרת בקפידה מחומרי גלם עמידים וחזקים בשילוב של שיק ואופנה עכשווית. העיצוב מונע מכל הטרנדים העולמיים: לקה, גרב, פרוות, טרקטור , פוף, זמש ועוד. בפרוות- קיימות גם סינטטיות וגם פרווה אמיתית.

בחירת חומרי הגלם נעשית בקפידה תוך שימת דגש והקפדה יתרה על התאמת הנעל למבנה הרגל הישראלי. בתהליך הייצור נעשה שימוש במדרסים ייחודיים : ממורי פורם ולטקס אשר מעניקים נוחות מירבית ותמיכת גב תחתון .

סקרנו עבורכם שמונה מהמותגים המובילים ברשת.

 בלנדסטון-  המותג האוסטרלי שמפגין את נוכחותו המרשימה כבר שנים בישראל ולא פוסח על אף שכבת גיל, מקבל מקום במלתחה של ילדים , נוער ומבוגרים. המותג מייצר נעלי נוחות הבולטות בתוחלת חייהן הארוכה גם כאשר נעשה בהן שימוש מאסיבי . לנעלי בלנדסטון יש טכנולוגיה ייחודית וחדשנית של בלימת זעזועים SPS על ידי חומרים איכותיים ,עמידות בפני מים ובקטריות. בקולקציה הנוכחית יש דגמי אופנה עם שרוכים, לקה ועוד. דגם הדגל העונה מאופיין במגפי LUG BOOTS  .

נעלי בלנסטון 2238 גברים בצבע שחור ראסטיק מחיר 669.90 שח ברשת ווישוז צילום עמירם בן שי
נעלי בלנדסטון- דגם- 2238, גברים בצבע שחור ראסטיק.
מחיר: 669.90 ש"ח ברשת ווישוז.
צילום: עמירם בן שי.

 קרוקס – המותג נכנס לחיינו בנובמבר 2002 , מאז תפס תאוצה והוכיח כי אינו רק טרנד חולף, אלא נמצא כדי להישאר. מידע מעניין: נעל הקרוקס יוצרה בתחילה למטרות שייט כיון שהיא עשויה מחומר שאינו מחליק אך למרבה הפלא נתפסה גם כטרנד אופנתי. בקולקציית החורף של המותג נמצא גם דגמים חדשים , דגמי פלטפורמה ודגמי פרווה במיוחד לימי חורף קרים אשר חלקם עוצבו כנעל בית וחלקם ליציאה.

למון ג'לי- הצעקה האחרונה בעולם אופנת הנוחות מגיע אלינו לראשונה הישר מפורטוגל. הבשורה העיקרית של המותג: הנעליים טבעוניות ב- 100% והן מיוצרות תוך התחייבות להשפעה חיובית על הסביבה כיון שהנעליים כולן עשויות מחומרים ממוחזרים.

מגפוני למון גלי בצבע שחור לבן ליינין Everly מחיר 499.90 ברשת ווישוז צילום עמירם בן שי.
מגפוני למון ג'לי בצבע שחור לבן ליינין Everly
מחיר: 499.90 ש"ח ברשת ווישוז
צילום: עמירם בן שי.

הקולקציה מציגה מגפיים עם סוליית טרקטור  בעלות צבעוניות ויופי מטריף חושים, איתן כל לוק פשוט- יהפוך למושלם.

הוקה- מותג הריצה המקצועי שכובש את עולם הספורט הבינלאומי. אין מי שמתנסה בהן ולא מתמכר. הנעליים מספקות את הנוחות המקסימלית ואת הבטיחות הדרושה לרגל בעת הליכה, ריצה או תחרות. המותג מציע מספר רב של דגמים כך שתוכל להיעשות התאמה ספציפית לכל ספורטאי על פי מבנה הרגל שלו ועל פי סוג הפעילות אותה הוא מבצע. רצי המרתון הגדולים בישראל ובעולם כבר התמכרו.

Seventy nine– מותג הפרייבט לייבל של הרשת מציע מגוון רחב של נעליים לנשים הכולל בתוכו נעלי עקב, מגפיים, כפכפים שטוחים וכפכפי עקב מעוצבים ,נעלי סניקרס כיפיות ועכשויות ונעלי ספורט. המותג ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה. בהמשך למגמה של העונה הקודמת, תוכלו למצוא בקולקציה נעליים אופנתיות במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, המשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות. הקולקציה בעלת מדרך זיכרון וכוללת את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק תחת הקפדה על עיצוב טרנדי ומושך: לקה, גרב, פוף, פרוות ועוד.

Hoka Rincon 3 Wide נעלי ספורט נשים הוקה רינקון 3 רחבות בצבע קורל ורוד אפרסק מחיר 599.90 Weshooes צילום עמירם בן שי ברשת 2
Hoka Rincon 3 Wide נעלי ספורט נשים הוקה רינקון 3 רחבות בצבע קורל ורוד אפרסק
מחיר: 599.90 ש"ח ברשת: ווישוז.
צילום: עמירם בן שי .

Ecoalf גם במותג הזה שמגיע אלינו מספרד נמצא כי הנקודה המרכזית עליה הושם דגש הינה איכות הסביבה. המוצרים מיוצרים מחומרים ממוחזרים אשר אחרי תהליך עיבוד במפעל הפכו למוצר אופנתי בעל עיצוב המשלב אלמנטים צבעוניים ומראה ספורטיבי, כזה שכל אחד היה רוצה לעצמו.

Candyמותג הבית של הרשת המתמקד בעולם הילדים, הדגמים מגוונים וכוללים סגנון יומיומי וגם סגנון חגיגי יותר. בעונה הנוכחית נוכל לראות חידוש של מגפי טרקטור, גומי, פופים וסניקרס העשויים בטכנולוגיה ייחודית המקנה נוחות מקסימלית בה הקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות ובסטייל. 

ורבנס – המותג הספרדי הצעיר והתוסס ורבנס, כולל בתוכו אלמנטים מהתרבות הספרדית. כמו כן, אחד מיתרונותיו הגדולים של המותג הוא רפידה אנטומית השומרת על קרירות כף הרגל ביחד עם סגנון אורבני קליל.

את המותגים תוכלו למצוא בסניפי הרשת ובאתר האונליין :  https://www.weshoes.co.il/he/

כתובת מייל להשתתפות בהגרלה: [email protected].

יש לציין שם, כתובת ומספר טלפון.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים