הכל דבש

הסקר שיגלה לכם כמה עוגות דבש תקנו בחודש הקרוב.

מסקר שנערך ב- 60 סניפי הרשת הפרוסים הרחבי הארץ מדרום לצפון עולה כי משפחה ממוצעת קונה במהלך ימי החג כ-4 עוגות דבש בממוצע. אדם אוכל במהלך ימי החג כ- ½ עוגת דבש וכמות צריכת הדבש בימי החג לאדם הינה כ- 300 גרם כמעט כפול מכל התצרוכת השנתית.

רשת "מאפה נאמן", אשר מובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי  2023  שכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש.

בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף,טארט פירות העונה,פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה,דבש פיסטוק ועוד מגוון עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים עשירים בדבש

העוגות הכי נקנות: במקום הראשון עוגת דבש קלאסית, מקום שני עוגת דבש עם שקדים, מקום שלישי עוגת דבש עם פיסטוק

מימי נאמן שייך, מבעלי רשת מאפה נאמן, "ראש השנה הוא חג מיוחד, קדוש ומלא בתפילה לשנה טובה, מתוקה ומבורכת. זהו אחד החגים החגיגיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, באוכל טוב וכמובן בדבש.השנה יותר מתמיד החגים מסמלים בעבורנו את הביחד שהיה חסר ,את אהבת החינם המשפחתיות והחברות מי ייתן ותבוא עלינו שנה של התחלות חדשות של אחדות והסכמות, קולקציית העוגות של רשת מאפה נאמן, משלבת את הדבש כחומר גלם עיקרי לצד שילובים מפתיעים של תבלינים ושילובים קולינארים מיוחדים. עם ישראל אוהב את המסורת והחג והביקושים לעוגות הקלאסיות הם בראש הפירמידה. רשת מאפה נאמן מאחלת חג מתוק ושמח לכל בית ישראל".

מקולקציית עוגות מאפה נאמן: רנד דבש תפוחים, דבש פיסטוק, טארט תפוחים, טארט פיצוחים, רנד דבש קלאסי. דבש קראבל הדרים, דבש שקד מולבן, פס עקיצת הדבש, רול דבש רושה, וכמובן חלות מתוקות. והזכרנו רק חלק….

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים