FA23_AO_MyHappy_FullSize_Carousel_1_Generic-1280x1280 (1)

בושם המתנה המושלמת.

הבשמים החדשים שמחכים לכם

תיכף החג מגיע, החלטתם לקנות בושם מתנה, אתם עומדים מול שפע הבשמים 

טיפיםמושלמיםלרכישתבשמים.. כידוע,

 בושם הוא מתנה נהדרת לגבר וגם לאישה, לחמות, לכלה, לבעל, לחברה . כי כל אחד ואחת שמחים לקבל בושם, נשאר לנו רק לדעת איך קונים בושם בצורה מושכלת.

1. אל תנסו ריחות רבים של בשמים על היד. כאשר מתיזים יותר מדי ניחוחות (דוגמאות), מתחילים להתבלבל. החליטומראש על שניים-שלושה בשמים שאתם מעוניינים לנסות הפעם ובחרו מביניהם למה הכי התחברתם. הטוב ביותר הואלבקש מהמוכרת להתיז בושם על נייר ניסוי.

2. אל תבשמו את פרק כף היד. בניגוד לדעה הרווחת הממליצה להתבשם באזור זה, הוא אינו אזור מוצלח, שכן על פרק כףהיד אנו עונדים תכשיטים או לבושים בבגד ארוך או במעילי עור בחורף.  בושם אינו משתלב נכון עם עור וסוגי מתכות, לכן, התיזו את הבושם בחלק החיצוני של הזרוע, שם הבושם ייתפס היטב.

3.  כשמתבשמים כדאי לעשות זאת בחלק האחורי של השיער\פאה, בחלק הפנימי של הבגד. אפשר גם להתיז באווירולעבור דרך ענן הבישום.

4.  התאימי את הבושם לפי השעה ביום. בשעות היום השתמשי בבושם רענן וקליל, בריח פרחוני, למשל ובשעות הערב לכיעל בושם מתוק או בעל ניחוח מודגש יותר.

5. את הבושם יש להתיז על עור נקי.

  בחרתם? צרפו פתק החלפה כי על טעם וריח כידוע אין להתווכח.

לקראת החגים רשת המשביר עם מגוון בשמים לגבר לאישה זה זמן המתנות. 

קבלו את הבשמים החדשים שמחכים לכם בחנויות:

השקה מפריז:  סדרת הבשמים שעשו עלייה לישראל

בשמי היוקרה של Courrèges

רשת המשביר משיקה בישראל את בשמי מותג האופנה הצרפתי היוקרתי Courrèges. הרשת תמכור בארץ באופן בלעדי את 7 בשמי המותג היוקרתיים המאופיינים בניחוחות המושפעים מסגנון הוויניל הבולט בקולקציית האופנה של המותג. 

"אנו מתרגשים להשיק בישראל את קוראז', מותג האופנה והבישום הצרפתי היוקרתי. קולקציית הבישום של קוראז'  מאופיינת בעוצמתיות ממכרת עם דגש על ניחוחות נועזים אשר עוטפים את מי שלובש אותם בהילה של זוהר ויוקרה. מחלקות הבישום בחנויות המשביר מציעות מגוון רחב מאד של בשמים לנשים ולגברים, ומאפשרות לכל אחת ואחד למצוא בהן את הניחוח המתאים לו , דברי הברכה  של שפרה פנטנוביץ, מנהלת פיתוח עסקי של תחום הקוסמטיקה במשביר.

*בשמי המותג Courrèges נמכרים בבלעדיות בכל סניפי המשביר ובאתר המשביר www.365mashbir.co.il

* מחירים: 530 ₪ ל-100 מ"ל  /  390 ₪ ל- 50 מ"ל 

 את קולקציית בשמי Courrèges, משלימה קולקציה של נרות המותאמים בעיצובם, בצבעם ובניחוח שהם מפיצים לבשמים של קוראז'. מחירו של כל נר, במשקל 190 גרם – 245 ₪. להשיג בבלעדיות בסניפי המשביר הנבחרים ובאתר המשביר.

המותג קליניק  מבית אסתי לאודר עם הבשמים החדשים:

רגעי אושר קטנים בבקבוק גדול, מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק את שני הניחוחות האהובים , רבי המכר בסדרת הבישום  My Happy בגודל מיוחד של  100 מ"ל.

ניחוחות של שמחה

My Happy™ Cocoa & Cashmere

אושר כמו אחרי טעימה ראשונה מקינוח, המעורר זיכרונות נעימים של פינוקים אפויים.

ניחוח ממכר של ענבר מעורר חיים, עטוף בעננה של קקאו, וניל ומאסק, תווי לב של יסמין ופלפל ורוד ותו בסיס של יערה המעניקים ארומה נעימה ומתקתקה.

My Happy Peony Picnic

ארומה של זר פרחוני המורכב מתווי הפרחים היפים ביותר, כל התזה מדמה טיול בגן פרחים שטוף שמש, שבו אדמוניות ענק ושושנים פורחות במלואן. ניחוח פירותי- פרחוני שנין ללבוש לבד או לשלב.

תווים עליונים דומדמניות שחורות, תות ופסיפלורה. תווי הלב מכילים שזיף, ורד, אדמונית, וניל ותות.  תווי בסיס מביאים איתם עומק וחום עם ארז ועץ ענבר.

תכולה: 100 מ"ל מחיר לצרכן:   ₪230

להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם ובחנויות קליניק בקניון TLV FASHION MALL

ובקניון הזהב בראשל"צ ובאתר האונליין www.clinique.co.il

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים